van het weekend wisselde ik voor-achter om te testen of een trilling in het stuur meeverhuisde (en ja, hij werd minder/verhuisde naar achter) maar omdat ik dus voor en achter tegelijk wilde lichten dacht ik: "ik probeer de standaard krik eens op dat middelste steunpunt"
Om met HG te spreken "nou, dan heb je een probleem": de wagen stond iets voorover op een helling, maar de krik ging richting achterover krom staan en ik heb hem het laatste stukje toch maar geholpen door achter met de garagekrik op te pakken..
hebben originele bi-fuels ook net als awd's twee kriksteunpunten per kant of?
maar, de moraal van het verhaal: ik kon na het reservewiel nog een paar kilo (nu ècht overbodig verklaarde) ballast uit mijn achterbak weglaten..
wat zijn jullie ervaringen hiermee? (of zou die van mij al krom gedraaid zijn? (onbelast zie ik er natuurlijk niks aan)
Om met HG te spreken "nou, dan heb je een probleem": de wagen stond iets voorover op een helling, maar de krik ging richting achterover krom staan en ik heb hem het laatste stukje toch maar geholpen door achter met de garagekrik op te pakken..
hebben originele bi-fuels ook net als awd's twee kriksteunpunten per kant of?
maar, de moraal van het verhaal: ik kon na het reservewiel nog een paar kilo (nu ècht overbodig verklaarde) ballast uit mijn achterbak weglaten..
wat zijn jullie ervaringen hiermee? (of zou die van mij al krom gedraaid zijn? (onbelast zie ik er natuurlijk niks aan)