Hallo mede Volvo rijders en rijdsters,
Mijn V70 Bifuel van 2002 heeft nu ca.350.000 km gelopen en ik ga binnenkort de homokineten,stabilisatorstangetjes,lambdasonde voor,luchtmassameter,voorpijp uitlaat en wiellagers vervangen. Is het verstandig om gelijk de koppeling compleet te vervangen? Op zich doet de koppeling het nog prima maar gaat alleen wat zwaarder als eerst. Omdat de auto tijdens deze werkzaamheden al een heel stukje uit elkaar ligt is het misschien verstandig om het toch te doen vooral omdat de auto meegaat op vakantie naar Spanje. Ik heb reeds een prijsopgave bij Dennis gevraagd voor het vervangen van de koppeling maar nog niets vernomen. Ik heb helaas geen Vida.
Zijn er nog dingen waar je speciaal op moet letten bij het demonteren van de bak?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties, Frans
Mijn V70 Bifuel van 2002 heeft nu ca.350.000 km gelopen en ik ga binnenkort de homokineten,stabilisatorstangetjes,lambdasonde voor,luchtmassameter,voorpijp uitlaat en wiellagers vervangen. Is het verstandig om gelijk de koppeling compleet te vervangen? Op zich doet de koppeling het nog prima maar gaat alleen wat zwaarder als eerst. Omdat de auto tijdens deze werkzaamheden al een heel stukje uit elkaar ligt is het misschien verstandig om het toch te doen vooral omdat de auto meegaat op vakantie naar Spanje. Ik heb reeds een prijsopgave bij Dennis gevraagd voor het vervangen van de koppeling maar nog niets vernomen. Ik heb helaas geen Vida.
Zijn er nog dingen waar je speciaal op moet letten bij het demonteren van de bak?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties, Frans