Vandaag bij een Volvo S80 wezen kijken.
2.5T op LPG.
Was op zich allemaal prima in orde, alleen een lange afrit van de snelweg naar links draaiend voelde ik, met het stuur dus ingestuurd, met een bepaalde frequentie van om de 2 a 3 seconden (kan ook sneller langzamer zijn geweest) dat het stuur heel even 'terugduwde', direct weer normaal voelde en terugduwde.
Later op een kleine binnendebebouwde kom rotonde, die ik dus 6 rondjes heb gereden, voelde ik dit ook. Stuur was daarbij verder ingedraaid en frequentie leek ( met nadruk op leek, kan het niet meer helemaal 100% terughalen ) sneller te zijn nu.
De rotonde rechtsom bleek teveel ophef te bezorgen, ik weet dus niet on hij het naar rechts sturend ook zou hebben gedaan.
Wat...wie...waarom zit er een terugtik/terugduw duiveltje ??
2.5T op LPG.
Was op zich allemaal prima in orde, alleen een lange afrit van de snelweg naar links draaiend voelde ik, met het stuur dus ingestuurd, met een bepaalde frequentie van om de 2 a 3 seconden (kan ook sneller langzamer zijn geweest) dat het stuur heel even 'terugduwde', direct weer normaal voelde en terugduwde.
Later op een kleine binnendebebouwde kom rotonde, die ik dus 6 rondjes heb gereden, voelde ik dit ook. Stuur was daarbij verder ingedraaid en frequentie leek ( met nadruk op leek, kan het niet meer helemaal 100% terughalen ) sneller te zijn nu.
De rotonde rechtsom bleek teveel ophef te bezorgen, ik weet dus niet on hij het naar rechts sturend ook zou hebben gedaan.
Wat...wie...waarom zit er een terugtik/terugduw duiveltje ??