wat heb ik nu eigenlijk in mijn auto???

josv70
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

wat heb ik nu eigenlijk in mijn auto???

· 
Posted: 10.03.2015 - 14:43  ·  #1
Na wat zoeken op het forum, kom ik er toch niet uit.

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een V70 Edition uit 2007. Op de radio staat dat ik een HU-650 audio systeem heb, wat volgens mij geen prologic zou moeten zijn (zoals de Hu-850?)
Echter, ik heb wel een centerspeaker op mijn dashboard zitten, en links en rechts tweeters. Achterin heb ik in totaal 4 speakers (pasagiersdeuren en bagageruim)

Betekend dit dat de voorbereiding voor de Hu-850 er wel in zit? en zijn deze speakers doorgaans aangesloten?
M@rcel
Forumlid.
Subject:

Re: wat heb ik nu eigenlijk in mijn auto???

· 
Posted: 10.03.2015 - 14:48  ·  #2
Is het echt een centerspeaker of alleen een rooster?
josv70
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 10.03.2015 - 14:59  ·  #3
uhm... tja, dat is een goede vraag. Het is in ieder geval een rooster, net zoals de roosters voor de tweeters. Om te zien of er ook daadwerkelijk een speaker onder zit zal ik e.e.a. moeten loshalen denk ik!
Volvo_V70
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 29
Subject:

· 
Posted: 10.03.2015 - 15:38  ·  #4
Wij hadden inderdaad ook een rooster voor een centerspeaker, maar ik geloof niet dat ie er ook daadwerkelijk in zat... Wanneer ze er wel in zitten zullen ze waarschijnlijk ook wel aangesloten zijn lijkt me.
Voor de zekerheid zou ik toch wel eerst controleren of je de betreffende speakers wel daadwerkelijk hebt. Misschien dat je het door middel van luisteren wel kunt horen, zodat je niet alles los hoeft te halen, maar dat zul je moeten proberen.
Kabels tellen heeft ook niet zoveel zin, want het kan goed zijn dat je wél de kabels hebt liggen, maar niet de betreffende speakers hebt. ;-)
Willempie5
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 49
Subject:

· 
Posted: 10.03.2015 - 15:53  ·  #5
Standaard zit er geen speaker in bij een 650, dus waarschijnlijk bij jou ook niet. Als deze er wel in zit is er gesleuteld aan de audio.

Een upgrade is makkelijk zelf te doen mocht je dit willen. De voorbereidingen voor de upgrade naar een 850 liggen er wel. Zeker aangezien je het over een 2007 hebt.

Ik heb zelf een upgrade gedaan van 650 naar 850 met subwoofer en heb de speakers vervangen. Zeker een enorm verschil en daarmee de moeite waard.

Selected quotes for multi-quoting:   0