Wat heb je gedaan vandaag ?

Jack van Iersel
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 36
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

· 
Posted: 21.10.2018 - 09:47  ·  #166
Zojuist mijn oude set stalen wielen van de Transporter te koop gezet op Marktplaats.
Dus mocht iemand van hier een mooie (reserve) set zoeken, bij deze de tip ✌🏻

4x stalen velg VW Transporter T5
http://link.marktplaats.nl/m13…ios_tablet
henry classic v70
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 21.10.2018 - 12:58  ·  #167
Quote door Doeke Dobma

Beneden is het 3,5 meter breed. Had liever breder gewild, maarja dan is het niet echt meer een opslagunit en gaan de kosten ook flink omhoog ;) Maar als er auto's binnen staan, zal dat vooral voor inbouw van audio zaken zijn. Zet je hem eest rechts, kunnen de linker deuren open. Dan naar links verplaatsen, kunnen de rechter deuren open :D
Rechts achterin zit een toilet, stromend water, koelkast etc. Boven zit een zoldertje van 210x350cm. Idee is om boven de onderdelen te plaatsen en beneden het gereedschap etc te houden. Links is nog een rand van 1,5x8 meter, dat wordt de opslag van huisraad, vakantiespullen, loungeset etc...
Nu eerst op zoek naar goede LED verlichting, want goede verlichting is toch essentieel om te kunnen werken. Verder laat de afwerking van toilet, werkbank, zoldertje etc te wensen over dus dat ook even netjes maken.
En ja wil nu natuurlijk ook op zoek naar wat leuke Volvo posters enzo, beetje leuk aankleden ;)

Je zou ook twee oude dunne matrassen langs weerszijde van de muren kunnen zetten, dan kan je alle deuren open zetten zonder ze te bechadigen..
Mooie ruimte zeg!!
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 21.10.2018 - 13:25  ·  #168
Klopt, ik zat ook al te denken aan bijvoorbeeld van die dunne gymnastiek matten. Permanent aan de wand en dan neemt het nauwelijks ruimte in.
Mees
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 21.10.2018 - 13:41  ·  #169
Quote door Doeke Dobma

Klopt, ik zat ook al te denken aan bijvoorbeeld van die dunne gymnastiek matten. Permanent aan de wand en dan neemt het nauwelijks ruimte in.

Een stuk tapijt op een plank met haakjes aan de muur bevestigd heb ik vaker dan 1x gezien.
jpandriesse
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.10.2018 - 16:31  ·  #170
Ik heb me recent aangemeld als bloeddonor en heb vandaag de eerste donatie gedaan. Dat was bij een mobiele Sanquin unit (aangepaste vrachtwagen trailer), maar dat gaat me er even een partij efficient aan toe zeg en ook zeer verbaasd over de hoeveelheid mensen die daarvoor komt opdagen, gaat aan de lopende band door.

#kleinemoeitegoededaad :)
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.10.2018 - 16:42  ·  #171
Super! Helemaal mee eens, ik ben vorig jaar over mijn afkeer van de dikke naald gestapt en heb ondervonden dat het alleszins meevalt, en het goede gevoel achteraf van onbaatzuchtig iemand met een (levens)kritieke behoefte te helpen is het dubbel en dwars waard!
VolvoV70Jeff
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 50
Subject:

· 
Posted: 25.10.2018 - 16:56  ·  #172
Ben jarenlang bloed- en plasmadonor geweest bij Sanquin - ondanks mijn angst voor naalden en bloed... maar uiteindelijk gestopt na aantal keren flauwvallen/wit wegtrekken hahaha.
Sta wel ook nog ingeschreven als beenmergdonor en heb donorcodicil.
Altijd goed om wat terug te kunnen doen!
jpandriesse
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.10.2018 - 17:02  ·  #173
Quote door VolvoV70Jeff

Ooit opgeroepen voor beenmerg?
Ik heb me daar ook voor aangemeld en als puntje bij paaltje komt zal ik het ook zeker wel doen, maar dat heeft wel ff een beetje meer impact dan een bloeddonatie.
Als gewone orgaandonor heb ik me uiteraard ook aangemeld, hoop alleen dat dat nooit nodig gaat zijn :p
Mees
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.10.2018 - 17:12  ·  #174
Kleine rondleiding gehad op de werkplek van mijn vrouw, medisch analist bij Certe Groningen. Ook nog een XC gespot op de parkeerplaats aldaar.

Groet,

Alex.
Dirk342
In nagedachtenis
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.10.2018 - 18:05  ·  #175
Quote door jpandriesse

Ik heb me recent aangemeld als bloeddonor en heb vandaag de eerste donatie gedaan. Dat was bij een mobiele Sanquin unit (aangepaste vrachtwagen trailer), maar dat gaat me er even een partij efficient aan toe zeg en ook zeer verbaasd over de hoeveelheid mensen die daarvoor komt opdagen, gaat aan de lopende band door.
Dank hiervoor ! Ik ben een van de vele die nogal eens een bloedtransfusie krijgen.
De Don
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 49
Subject:

· 
Posted: 25.10.2018 - 20:57  ·  #176
Ik heb vandaag mijn Volvo pontificaal voor de ingang van de rijschool geparkeerd,naast mijn Volvo FH les truck.
Alleen was ik niet zo slim om er een foto van te maken,ik had mijn telefoon in de auto laten liggen.
Toen ik met de eerste koffiepauze terug kwam,was mijn Volvo door een zwerm les golfjes ingesloten,allemaal jaloers natuurlijk. :lol:
henry classic v70
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 26.10.2018 - 10:42  ·  #177
Aan het onderzoeken welke criteria worden gehanteerd om als vrijwilliger bij Slachtofferhulp aan de slag te gaan..
Dirk342
In nagedachtenis
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.10.2018 - 11:24  ·  #178
Het is weer APK tijd hier, dus gisteren en vandaag weer aan het keuren. Volgende week ook weer 4 APK's staan :)
VolvoV70Jeff
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 50
Subject:

· 
Posted: 26.10.2018 - 12:56  ·  #179
Quote door jpandriesse

Quote door VolvoV70Jeff

Ooit opgeroepen voor beenmerg?
Ik heb me daar ook voor aangemeld en als puntje bij paaltje komt zal ik het ook zeker wel doen, maar dat heeft wel ff een beetje meer impact dan een bloeddonatie.
Als gewone orgaandonor heb ik me uiteraard ook aangemeld, hoop alleen dat dat nooit nodig gaat zijn :p

Sorry bedoelde stamceldonor (maar heeft met elkaar te maken ;-) ) nope nog niet voor opgeroepen. En deel je hoop dat het maar heel lang mag duren voordat mijn lichaam als donor wordt gebruikt voor anderen.
Dirk342
In nagedachtenis
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 29.10.2018 - 13:54  ·  #180
Of het nu een ECU flashen is:

Of een tellerbak van een 760 repareren:

Of een cilinderkoprevisie (helaas geen foto van te vinden), of mijn kleindochter:

Het kan allemaal op de keukentafel :) :)

Selected quotes for multi-quoting:   0