Quote door Bolbo
Verstopt aan de auto?! Hoezo dat. Condooms is ook een beetje een zaadoplossing (haha). Door temperatuurverschillen gedurende de dag zal er ook in een lucht-&waterdichte verpakking condens optreden door de lucht die in de verpakking zit, omdat die waterdamp bevat die neerslaat in de verpakking als die afkoelt. Maar je hebt bij de juiste keuze wel een afstandsbediening die naar aardbeien ruikt, dat dan weer wel. Wel oppassen dat die niet uit je handen glibbert en in iets nats terechtkomt. OK, genoeg flauwe grappen voor vandaag...
Wellicht kan je de verpakking vacuum trekken (ha...ha) als het echt noodzakelijk is dat je dat ding aan de auto hangt, dan heb je minder watermoleculen binnenin de verpakking.
Als ik op vakantie ga met de auto wil ik de mogelijkheid hebben om toch de auto nog te gebruiken als ik de sleutels verlies. Is me nog niet gebeurd maar zie het wel als een mogelijk scenario. Ik denk dat ik gewoon niet de juist zakjes heb gebruikt. Ik verwacht trouwens niet dat hij onderwater is geweest in Iceland.
Maar hij lijkt weer droog maar alleen de achterklep gaat nog open, zonder op de knop te drukken. Even een nachtje wachten. Anders moet ik een nieuwe kopen, duur grapje.