Dat was vast een boel zwaar werk. Ziet er zeer ruimtelijk uit. Mooi man.
En nog de beste wensen. Dat het maar een gezond jaar mag worden (lichamelijk, geestelijk en financieel)
Dat ziet er poik uit! Gefeliciteerd En een gezond, gelukkig, succesvol en vooral happy 2021 gewenst! Misschien kom ik wel een keer langs, men zegt dat je lekkere koffie hebt
Ik ben er ook heel blij mee. Veel meer ruimte zo. De oude vw bus en g klasse zijn inderdaad eindelijk weg. De logo’s op die enne muur moeten nog weg, maar daar moet ik eerst een stijger voor opbouwen zodat ik die hele muur ook nog kan cleanen. Ook vanuit Nieuwveen nog de beste wensen aan iedereen!
Ik ben er ook heel blij mee. Veel meer ruimte zo. De oude vw bus en g klasse zijn inderdaad eindelijk weg. De logo’s op die enne muur moeten nog weg, maar daar moet ik eerst een stijger voor opbouwen zodat ik die hele muur ook nog kan cleanen. Ook vanuit Nieuwveen nog de beste wensen aan iedereen!
Vandaag weer eens een setje abl-xenon koplampen gereviseerd.
De reflectoren waren in een slechte staat, ingebrand en chroom ontzettend dof, 6 koplampen uit elkaar gehaald en toch nog 2 nette reflectoren gevonden. De overige ga ik laten voorzien van nieuw chroom.
Nu weer een hele nette set die mooi licht geven.
Met een beetje geluk gaan ze dinsdag hun tweede leven tegemoet in een v70...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Voor Volservice in Elst een aantal auto's op de foto gezet voor de verkoop!
Camera op zak en ff door de was gehaald! ben zeer tevreden met het resultaat.
3 dikke turbo modellen ook. Vooral de titanium 2.5T sprak mij erg aan, heel wat anders dan mijn non turbo 2.4 S60!
Weet niet hoe het zit met reclame maken en wat daaronder valt. Maar stel je bent op zoek naar zoiets als 1 van deze 3 auto's kan je natuurlijk gewoon naar Elst toe! Daar zal ik het bij laten.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).