Oeh de LaRo Disco 4 staat bij mij ook op de guilty pleasure lijst. Het is dat het hier in NL onbetaalbaar is geworden om zo’n tractor te rijden anders stond er al één op de oprit.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Het betreft een Landrover Discovery 3 2.7v6d SE van 2007 met 200.000 km
Mooi dat 'ie ook voor een pand staat waar dan heel groen 'elektrische en euro5 scooters' op staat, als jij een keer het gaspedaal indrukt van die Discovery verstook je zoveel brandstof, daar kan je met zo'n scooter een hele maand van rijden (en ja niet letterlijk, het is een diesel). Voordeel is, je hoeft de weg niet meer te volgen, je kan gewoon het talud af en de kortst mogelijke route nemen, greppels door, velden door, dwars door het bos, dus dat bespaart ook wel wat.
Band kapot gereden , omdat Vrachtwagen chauffeur , midden op de weg bleef rijden , terwijl je daar makkelijk elkaar kan passeren , echt weer staaltje hufterigheid , anders kan ik er niks van maken , mijn vrouw naast me schrok zich ook helemaal kapot met de actie van deze gast , nu is het wel een beetje normaal aan het worden , zal hebben zitten bellen of appen .
De weg is daar extra verbreed , en ik had al ingehouden , omdat er nog een extra verbreding zit dat je elkaar makkelijk kan passeren , maar ja dat geldt natuurlijk niet voor mijnheer de chauffeur .
Maat van me met garage bedrijf , kon gelukkig snel een nieuwe band regelen , heb hem er net onder , was nog geen 3000km oud , wang lek , bult erop dus koord laag kapot , zit niks anders op , nieuwe erop , gelukkig geen velg schade .
moedeloos wordt ik van de het Nederlandse gedrag , net 4 weken weg geweest met de Camper , Italie , Frankrijk , daar gaat het stukken relaxter , hier is het meer dan zorgelijk .
Tja, het Nederlands weggedrag. Ik probeer me er niet aan te ergeren en dat lukt me eigenlijk nooit. Bumperkleven, harder rijden wanneer je diegene inhaalt, geen richting aangeven, inhalen wanneer het eigenlijk niet kan, etc etc.
Waarom denk ik dan altijd, antwoord zal er wel nooit komen
Hahaha toevallig vandaag zo’n ezel die harder meende te moeten gaan rijden achter het stoplicht met zijn GTI biturbo R32 28V 12 cylinder nog wat Golf.
Heeerlijk zo’n Tesla (hij zit nu nog te huilen schat ik)
Ach, ik rij als chauffeur veel in Duitsland en daar rijden ze beroerder dan hier. Inhalen en vol op de rem is daar heel normaal. Je hebt overal idioten op de weg in alle bestuurdersgroepen.
Geconstateerd dat het sier stuk van mijn einddemper “spontaan” is verdwenen. Vermoedelijk op een slechte Spaanse weg er af gebroken op een punt wat al wat slechter was. Baal er wel van, want de chroom versie is niet meer te krijgen en ik vrees dat de rest van het uiteinde na de einddemper ook krokant is. De demper zelf is echter nog wel goed en gasdicht…
Vandaag m'n Vida aan de praat gekregen met een tweedehands kabel voor €50,00
Als iemand in Drachten een keer hulp nodig heeft
Samen met blondegod laatst m'n Volvo uitgelezen en toen wat bijzonderheden tegengekomen vandaar dat ik ook de keuze heb gemaakt er een aan te schaffen. Ik vermoed dat het signaal van de nokkenassensor vrij constant hetzelfde moet zijn bij stationair? Bij mij is dit totaal niet het geval en vermoed daarom het slecht stationair lopen. Klinkt dat logisch?