Vandaag begonnen aan een koppeling en vliegwiel vervanging bij een NN 5 cilinder diesel.
Het is best veel meerwerk als bij een oude N. Het roetfilter zit in de weg, de stabilisator stang ook, en je zit met een koelwaterleiding die deels weg moet aan de bovenzijde. En deze heeft ook al de electrische stuurpomp. Al met al zit het allemaal niet heel lekker zoals bij een N diesel. Allemaal wat minder logisch, de ford invloeden zijn met zulke klussen goed te merken.
Morgen afbouwen en dan kan Bart er met een gerust hart mee op vakantie volgende week. De koppeling had het niet gered vrees ik in de bergen.
Het is best veel meerwerk als bij een oude N. Het roetfilter zit in de weg, de stabilisator stang ook, en je zit met een koelwaterleiding die deels weg moet aan de bovenzijde. En deze heeft ook al de electrische stuurpomp. Al met al zit het allemaal niet heel lekker zoals bij een N diesel. Allemaal wat minder logisch, de ford invloeden zijn met zulke klussen goed te merken.
Morgen afbouwen en dan kan Bart er met een gerust hart mee op vakantie volgende week. De koppeling had het niet gered vrees ik in de bergen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).