Vanmorgen weinig gedaan, vanmiddag 9 holes gelopen in Veendam. Heerlijk weer, maar lastig spelen met bevroren ondergrond en veel blad op de baan. Maar super leuk!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Vanmorgen om 5:45 uur bijna 20 minuten staan krabben om de ramen schoon te krijgen, wegens compleet verijsde ramen.
Daarna de hele dag moeten werken in een stervenskoud kantoor. Met dank aan minister Jetten.🥶
Dan maar de auto aanslingeren en de motor laten lopen. Ik ga op zeker geen 20 minuten staan krabben op verijsde ruiten….. Lijkt te veel op werken…
En koud zitten? Ook dat denk ik maar niet. De kachel staat bij ons op minimaal 21 graden en als de houtkachel aan is nog wel een paar graden meer. Die linkse klojo gaat niet bepalen hoe warm het gaat worden……
Een caravan bekeken.
Nog niet gekocht want morgen gaan we er nog 1 bekijken.
En die kon het wel eens gaan worden.
Wij zijn Fendt liefhebbers en hiervoor een sprite gehad, best leuk maar het is geen Fendt zoals onze vorige vorige Fendt.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
De T6 afgevoerd naar de garage ivm gebroken distributieriem.
Dat klinkt niet goed.
Weet je al wat de schade is, of is het (hopelijk) goedgegaan ?
Blok gaat morgen open Hans, ik verwacht er niet veel van….
Was wel snel met motor uitgooien en in N te rossen maar de ketel kiezelstenen die ik hoorde was weinig goeds voorspellend.
We gaan het zien.
Goed gedacht, macht der gewoonte om het een riem te noemen, het is dus een ketting die het na 265000km begeven heeft.
Die dingen worden volgens Volvo aanbevolen te wisselen na 10 jaar en anders jaarlijks goed te controleren….
Maakt verder niet uit, moet even bedenken wat ik ermee doe.
De garage is aan het kijken naar de kosten van revisie óf een interessante motor.
Daarnaast zitten we momenteel sowieso naar een nieuwe EV te kijken, de P100 is inmiddels alweer ruim 3 jaar oud. (Wordt of een EQ of weer een S)
Gezien de uitbreiding van het laadnetwerk in Europa is het gemak van een brandstofmotor inmiddels minder belangrijk voor ons en bovendien is zo’n EV natuurlijk heel wat potenter dan zo’n T6