Werd vandaag benaderd door iemand die mijn telefoonnummer van Doeke had gekregen.
Setje koplampen in zijn V70 die erg slecht licht geven.
Vanmiddag een setje samengesteld met nieuw verchroomde reflectoren en nieuwe kunstof lenzen.
Volgende week zaterdag komt hij vanuit Leeuwarden naar mij om ze te wisselen…
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
De S70 wat aandacht gegeven door het interieur weer eens te reinigen. Verder de dashcam uit de S80 gedemonteerd en in de S70 gezet en de rondslingerende onderdelen in de gagare weer eens op de juiste plek neergelegd. Was allemaal blijven liggen toen ik met de V70 van mijn vader bezig was. Helaas niet meer aan de 740 toegekomen .....
Is afhankelijk of er inruil is..
zonder inruil kost een set Xenon reflector
€750, en bochtverlichting €900
Op Marktplaats hanteer ik andere prijzen.
goedkoopste is het als ik je eigen koplampen van nieuwe kunstof lenzen worden voorzie, dat kost €450
Bij de bochtverlichting komt er €150 bij voor de nieuw verchroomde reflectoren die achter het glazen oog zitten..
Als je alles zelf doet is het het goedkoopst..!
Kunstof lenzen zijn los verkrijgbaar.
In Zweden bij Vparts…
Glas past niet op de facelift koplampen, sluit niet mooi aan. Door het kunstof huis te verwarmen en te vervormen is het enigszins passend te maken…
Zojuist de GROM interface ingebouwd in de S70. Uitleg stond op de site en na 10 minuten klaar. Eindelijk weer bellen via Bleutooth en muziek streamen vanaf de smartphone. Dat wordt genieten ............
Een uurtje als passagier meegereden met een XC70 T6 AWD volgeladen met alle opties. Dat rijd ook wel erg lekker weg in alle rust, wat loopt zo’n blok mooi. Toch miste ik die typische 5 cilinder roffel van m’n S60
Een uurtje als passagier meegereden met een XC70 T6 AWD volgeladen met alle opties. Dat rijd ook wel erg lekker weg in alle rust, wat loopt zo’n blok mooi. Toch miste ik die typische 5 cilinder roffel van m’n S60
De mooiste roffel kwam uit de 850 die ik had, mooier, voller en nadrukkelijker aanwezig dan bij de V70N 2.5T die ik had. De T6 heeft ook een prachtige roffel, maar dan moet je wel wat meer toeren maken om die te horen, beetje een lekker racy geluid: heerlijk!! Bij normaal rustig rijden waarvoor deze motor zeer geschikt is hoor je dat lekkere geluid niet.
Voor een forumlid alvast 1 V70 xenon koplamp voorzien van witte zijmarkeringsreflector en nieuwe kunstof lens…
In afwachting van de volgende levering onderdelen vanuit Zweden…!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Aangezien ik de service indicator niet gereset had bij de recente kleine beurt, plofte vanmorgen het gele service lampje op. Vanmiddag met behulp van onderstaande topic in een minuut alsnog gereset.
Het was niet vandaag maar afgelopen dinsdag dat ik met mijn v70 bij Richard (plein69) langs ben geweest om een foutmelding uit het systeem te halen.
Na een teleurstellende reparatie van de garage van en vulhals die lek zou zijn heb ik afgelopen weekend zelf moeten constateren dat het lek toch echt boven op de brandstoftoevoer zat. Na een fix welke ik hier op dit forum had gevonden was ik dus zelf aan de slag gegaan. Was alleen ff vergeten bij het uitbouwen van de bank om de accu te ontkoppelen waardoor ik eindigde met een gerepareerde brandstofpomp en een airbag melding .
Dat is nu dus gefixt en Richard heeft mij weer enthousiasme aangewakkerd om zelf te gaan sleutelen aan de auto. Dus dat krijgt een vervolg op korte termijn.
Op mijn lijstje staan nu eerst Distributieriem en waterpomp En schokbrekers voor
En volgens mij waren er nog wat zaken die ik ook nog mee kon nemen