Vandaag nog even gekeken naar de spiegelunit voor de bestuurder van de S80. Ongeveer een jaar geleden reed er iemand tegenaan en brak het binnenwerk los en ik heb het toen provisorisch vastgezet. Onlangs kon ik voor een spotprijs een werkende unit kopen maar ik moet de kap overzetten. Nu zie ik filmpjes waarin de ene aangeeft dat de spiegel eraf moet voordat je de kap kunt loshalen en de ander trekt blijkbaar zo de kap eraf.
Vanmiddag een afspraak gemaakt om vier nieuwe banden te monteren voor komende woensdag. Kan ik zaterdag weer met een stel puberende rugbyers het land door nu het seizoen weer begonnen is ...........
Niks aan de volvo, maar de motor!
Iets kleinere, maar zwarte tank gemonteerd.
Zo is mijn cilinder+kop te zien, vind ik er een stuk beter uit zien. Ook is de tank dan van bruin~grijs~wit~doorzichtig (echt geen flauw idee wat voor kleur) naar zwart.
Tweedehands op de kop getikt, schoongemaakt, brandstofpomp en slangen overgezet en rijden maarrrr (ook mijn hond was fan:))
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Mooi speelgoed! Op een blauwe maandag bijna zo'n apparaat gekocht, maar uiteindelijk op aanraden van een collega (die er ook eentje HAD) laten staan
Het enige wat ik kan zeggen hierop....
Als je verstand hebt van sleutelen, het niet erg vind je handen vies te maken, rauw wil rijden (en als je echt een junkie bent, wheelies wil maken) en geen uuuuuurenlange toeren wil maken maar meer bergjes zoekt...... kopen!!!!!!