Quote door Winterswijkposse
Ben ik even blij dat mijn vriendin van de details /detailing is. Net zoals spullen voor de motor kopen is bij ons geeen probleem. Ze geeft haast meer uit dan ik
Ach weet je, het vergt gewoon een beetje planning in mijn geval en dan komt het bij ons ook wel weer goed.
Bijvoorbeeld, neem nu vandaag, tijdens de wandeling met de hond.
Ik dacht laat ik maar weer even alvast een voorzetje gegeven, een dapje voor de verjaardag. Dat dat dus wel een geinig kadootje zou zijn, lekker handig, meerdere keren te gebruiken, goedkoper dan laten doen enzo. Ok, ik weet et, tactisch niet de beste timing misschien. Net na het poedercoatverhaal.... maar dat geeft niet. Het gaat er om dat je dit ruim van te voren duidelijk aan geeft en er daarna niet te vaak meer op terug komt. Leg ik hierna uit.
Jaja en... hoeveel kost zo'n ding dan wel niet?
Eh.. een paar honderd piek....maar.
Sjongejonge het is toch ook niet te geloven. Wat een geld!
Ok en dan moet je vervolgens dus gewoon stil zijn en/of over iets anders beginnen.
Het is dus niet compleet van de hand gewezen anders was de reactie geweest. Geen sprake van! Ben je nou helemaal van de ratten… Of zoiets. Dan zit je in een wat lastiger pakket.
Maar goed ook nu ben je er natuurlijk nog niet helemaal. Ze weet immers nog niet precies wat je wilt hebben. Want wat is in hemelsnaam een Dap machine? Hoe ziet zo’n ding er uit en waar kun je het (juiste exemplaar) kopen? Maar het goede nieuws in mijn geval is. Daar heb ik dus nog zo'n 5 maanden voor. Om te bedenken hoe ik die info subtiel, dus soort van per ongeluk, overgedragen krijg. Waar het nu om gaat is: het zaadje is geplant. Want zeg nou eerlijk bij elke verjaardag denk jij (en je vrouw dus ook) wat moet ik nu weer in hemelsnaam voor hem/haar kopen waar hij/zij echt blij mee is? En heel eerlijk vrouwen letten wel op en mannen dus niet (ik niet in ieder geval, ook al probeer ik het elke keer weer, ik ben zo attent als een loden deur).
Dus kort gezegd je doet je vrouw/vriendin daar gewoon een plezier mee. Met zo'n voorzetje.
Zeker een paar weken voor de verjaardag het er totaal niet meer over hebben want ze moet je wel kunnen verrassen anders is er voor haar ook geen lol aan.
En natuurlijk niet vergeten heel verrast te zijn als je het kadootje vervolgens echt krijgt en dat blij zijn gaat je, als het goed is, heel overtuigend lukken.
Kortom iedereen weer happy!