Door het platgooien van de passagiersstoel kan er best veel Ikea spullen in de S60.
Dat is idd een heel fijne oplossing die Volvo vele jaren heeft toegepast maar dat inmiddels niet meer doet. Mijn broer heeft een XC40 en daarbij is dit niet meer mogelijk.
Vandaag de V weer eens uitgelaten. Wat een genot is het toch om met deze auto te mogen rijden. Zelfs met een een sleurhut erachter want daar merk je dus hoegenaamd niets van. Zeker nu met nieuwe zuigers in de stabilisator. Er staat een lekkere "wandeling' op het programma met de golden oldies de komende tijd. Dus met de V van zo'n 19 jaar oud en et caravannetje van bijna 30 jaar oud. Nou ja de eigenaren zijn inmiddels zelf ook (bijna) straffe knarren te noemen. En ja ik kon het niet laten. Ik heb de zwarte parel weer es mooi opgepoetst voordat we op pad gingen. Ik bedoel et plaatje moet wel kloppen of nie dan!
Vandaag met een hoop frustratie van Voorschoten naar Serooskerke gereden.
Tot aan de N57 een hoop file en daarna leek het wel of heel bejaard Duitsland in Zeeland rond reed.
Maar aangekomen en betalen van een hoop euro's onze "Nieuwe" Dethleffs 510DB in ontvangst genomen. Daarna weer richting huis.
Gelijk in Benthuizen de lege caravan op de weegbrug gezet. En woog 1320 kilo.
Moet zeggen met een hoop tegen wind spoorde deze toch een stuk beter als onze oude Dethelffs met BPW chassis en te lichten as.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39928 Geregistreerd: 07 / 2009
De olie en het oliefilter van de V70 weer vervangen. Het was weer 10.000 km en een half jaar geleden, over een half jaar weer een beurtje met luchtfilter bougies en alles erbij.
@plein69
Mooie setje caravan spiegels trouwens (buiten die huge hut op wielen ), zover die dingen mooi kunnen zijn . Zitten ze alleen aan de onder vast ? Iig stuk beter dan als die klem dingen.