Vandaag heb ik eng gedaan, voor het eerst bij een 'nieuwe' wahen binnen 2 weken het interieur schoon gemaakt. Bij alle vorige wagens was ik eerst maanden bezig met technische uitdagingen, maar dat was hier al afgetikt met de koplampmotor rechts (ftuk), een verse rubberen ring onder de olievuldop (lekkage) en een verse ruiennsproeierkopje (lipjes afgebroken).
Leverde wel meteen 2 vragen op, die vloermatten. Leuk dat er noppen zijn om ze op vast te leggen, maar de matten hebben daar ook afdrukken van doppen. Ik neem aan dat die daar horen, maar welke kleur matten zitten er normaal in een wagen met beige interieur (bij mij zijn ze donker grijs/zwart) en welke doppen horen erbij.
Daarnaast verbaasde het me dat ik achter geen 12v aansluiting leek te hebben. Die blijk ik wel te hebben, alleen ligt die los in de middenconsole. (hoe kom ik daar bij?)
Als laatste viel het me op dat na afsluiten van de wagen de brandstofklep nog gewoon open gaat. Iets zegt me dat daar toch nog iets technisch te doen is. (repareren) Gok ik dat goed?