Wat heb je gedaan vandaag ?

jpandriesse
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

· 
Posted: 07.10.2018 - 20:12  ·  #106
Familie weekend gehad in Duitsland.
Eerste langere rit met de v70, heeft zich keurig gehouden 😀
Ik moet alleen wel weer wennen aan dat zelf afrekenen aan de pomp, want had de afgelopen 10 jaar een tankcard....
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 07.10.2018 - 20:29  ·  #107
Blade
Forumsponsor
Geslacht:
Leeftijd: 35
Homepage: autobedrijfpolter.…
Subject:

· 
Posted: 07.10.2018 - 20:30  ·  #108
Quote door joriz

Das een dikke 👍🏻
Mooie platen. Kan me voorstellen dat het een heerlijk weekend geweest moet zijn.

Het was fantastisch inderdaad. Jammer dat de tijd altijd zo snel gaat als je het naar je zin hebt.
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 58
Subject:

· 
Posted: 07.10.2018 - 20:47  ·  #109
Quote door Blade

Quote door joriz

Das een dikke 👍🏻
Mooie platen. Kan me voorstellen dat het een heerlijk weekend geweest moet zijn.

Het was fantastisch inderdaad. Jammer dat de tijd altijd zo snel gaat als je het naar je zin hebt.

Da's een mooie, pondje of 30 schat ik?
Blade
Forumsponsor
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 07.10.2018 - 21:02  ·  #110
Ik kon de weegschaal zo snel niet meer vinden. Vanmorgen natuurlijk gevonden op een lekker logische plek....

Wij schatten hem eerder op 26-28pond.

Erg mooie vis wel, geen schrammetje.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 07.10.2018 - 22:56  ·  #111
Nog steeds een flinke dus.😁
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 76
Subject:

· 
Posted: 07.10.2018 - 23:48  ·  #112
Naast het Volvo gebeuren, ben ik nog betrokken bij een vereniging die een buurtbus (Arriva lijn 297) exploiteert en als technische hulp en toeverlaat bij een Solexclub. 55 Meest wat oudere leden, die 12 x per jaar een rit rijden en die ik met een volgauto van reserve materiaal en hapjes en drankjes voorzie. Vandaag de afluitingsrit onder prachtige omstandigheden gereden en echt "bourgondisch" afgesloten.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 08.10.2018 - 07:34  ·  #113
Zo te zien een leuke afsluiting.👍🏻
Blade
Forumsponsor
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2018 - 08:16  ·  #114
Inderdaad! Met een wel heel mooi stuk vlees. Heerlijk!
Mees
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2018 - 17:45  ·  #115
Quote door BBS

Quote door Mees

Dubbelzijdig plakband uitsnijden voor XC70 en awd logo's... Nu nog de exacte positie bepalen op de achterklep en dan hopen dat het goed kleeft.

Als je zekerheid dat ze blijven zitten zou ik ze gaan lijmen. Ik heb bepaalde logo's ook met dubbelzijdig tape vastgeplakt een tijd terug en van de 3 geplakte letters zijn er 2 die losgelaten hebben en net op tijd kunnen opvangen. Ze liggen nu in het asbakje te wachten op de nieuwe achterklep. En dan lijm ik ze er op.

Gisteren een 0 achter 70 geplakt om te proberen of die blijft zitten. Ben benieuwd, de XC komt vanavond tegen zeven uur
terug.

De 0 zit nog keurig op zijn plek, binnenkort gaat de rest geplakt worden en Volvo verhuist naar het midden van de achterklep. Denk ik.

Groet,

Alex.
Dirk342
In nagedachtenis
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.10.2018 - 11:58  ·  #116
Gisteren; de kont van de Subaru weer opgebouwd en begint weer op een auto te lijken. Meteen de iets modernere achterlichten erin gezet. Vandaag; op mijn kleindochter een paar uurtjes gepast :)

Edit: Fotootje is makkelijker Dirkie;

Al het hang en sluitwerk word nog afgesteld, wil alles in 1x pakken. Dus achterklep, deuren aan de linkerzijde en de motorkap.
BBS
VolvoV70forum core member
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 14.10.2018 - 14:39  ·  #117
Mees
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.10.2018 - 18:43  ·  #118
Quote door Mees

Quote door BBS

Quote door Mees

Dubbelzijdig plakband uitsnijden voor XC70 en awd logo's... Nu nog de exacte positie bepalen op de achterklep en dan hopen dat het goed kleeft.

Als je zekerheid dat ze blijven zitten zou ik ze gaan lijmen. Ik heb bepaalde logo's ook met dubbelzijdig tape vastgeplakt een tijd terug en van de 3 geplakte letters zijn er 2 die losgelaten hebben en net op tijd kunnen opvangen. Ze liggen nu in het asbakje te wachten op de nieuwe achterklep. En dan lijm ik ze er op.

Gisteren een 0 achter 70 geplakt om te proberen of die blijft zitten. Ben benieuwd, de XC komt vanavond tegen zeven uur
terug.

Vandaag de achterklep gecleaned en ik moet eerlijk zeggen sta behoorlijk in dubio, vind een cleane achterklep wel erg mooi eigenlijk. Ja ik weet, foto's, die heb ik gemaakt maar ik ben een totale digibeet op fotogebied.

Groet,

Alex

De 0 zit nog keurig op zijn plek, binnenkort gaat de rest geplakt worden en Volvo verhuist naar het midden van de achterklep. Denk ik.

Groet,

Alex.
BBS
VolvoV70forum core member
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 14.10.2018 - 20:35  ·  #119
De Don
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 49
Subject:

· 
Posted: 16.10.2018 - 08:43  ·  #120
Die BMW is klaar denk ik.

Net zoals de KA van mijn vrouw.
Ik kreeg zondagavond een telefoontje toen ze onderweg was van haar werk naar huis,"Ja met mij kun je komen? Er brand een rood lampje,en er is een hoop rook".

Ik erheen met olie,kom ik daar blijkt alle koelvloeistof verdwenen te zijn.Heel jammer natuurlijk,want dat had ik nu net niet meegenomen.
Dus de auto achtergelaten,en gistermorgen terug,met vijf liter water.
Bij daglicht kon ik zien dat alle koelvloeistof er door de dop op het expansievat eruit geperst was,dat voorspelde weinig goeds.
Water erin en op naar de garage,waar de monteur mijn vermoeden vrijwel direct bevestigde,koppakking lek.

Kosten +- €1000.- en dan hopen dat de kop niet gevlakt hoeft te worden,en er verder niets krom is? Ging 'm niet worden,aangezien de KA ook al een slechte dorpel begon te krijgen,waarmee hij volgend jaar zonder laswerk ook niet meer mee door de keuring zou komen.

Gelukkig had de eigenaar van de bevriende garage,net die ochtend een nieuw leenautootje ingekocht bij zijn buurman autohandelaar.
Het ding stond nog niet eens op de bedrijfsvoorraad,en hij had er welgeteld 20 meter mee gereden.
Er zat al een verse APK op tot eind oktober 2019,dus snel de deal gesloten,met een gratis wasstraatje erbij,en de toezegging dat wanneer ik 'm voor de vervaldatum van de APK weer inruil,ik mijn aankoopbedrag weer terug krijg.

Vanaf nu rijdt mijn vrouw dan ook,in een Ferrari,
rode,Fiat

Selected quotes for multi-quoting:   0