Wat heb je gedaan vandaag ?

Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

· 
Posted: Vandaag om 10:38  ·  #1216
Dankjewel Dimitri en Hans, dat geeft toch weer een beetje hoop. De band tussen mij en hond is er absoluut.
Ik heb het complete verhaal ook aan een rechten student gegeven, al haar leraren zijn advocaat en ze vind het een interessante casus die ze wel wil uitzoeken.
Tussenpersoon om de hond wekelijks uit te wisselen zou de vader van mijn ex kunnen zijn, dus ja in principe zijn er wel mogelijkheden. Het ontbreekt een beetje aan medewerking.
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

· 
Posted: Vandaag om 10:51  ·  #1217
Afhankelijk van hoe moeilijk en conflictief de situatie wordt, zou ik toch afwegen of je je moet blijven vastklampen aan deze hond. Ik ben ook echt een hondenmens en ben er al twee verloren (vanwege ongeneeslijke ziekte vd honden) waar ik echt verknocht aan was dus ik wil zeker niet zeggen 'het is maar een hond', maar bij ons na een tijdje (zeg een jaar...) zonder hond kwam er toch weer een andere hond waar ik ook blij mee ben, dus weeg voor jezelf af hoe veel hartzeer deze situatie oplevert op lange duur en of je niet sneller weer gelukkig wordt door je verlies te accepteren en een eigen hond te nemen waar je een nieuwe band mee kan opbouwen. Hopelijk niet te vroeg maar het is een mogelijkheid, net als de andere voorstellen om je legale positie te evalueren en evt te doen gelden.

Selected quotes for multi-quoting:   0