Weer eens wat koplampen onder handen genomen.
En een setje gereviseerde rhd-abl-xenon koplampen verstuurd naar het verenigd koninkrijk.
Ook start binnenkort op verzoek van een Saab rijder de revisie van een setje xenon koplampen van een Saab.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag de gasdruk veren van de achterklep van de V70 vervangen. De aftermarket veren waren iets anders dan de originele Volvo veren maar werken en passen prima. De ijzeren pinnetjes die de veren vergrendelen is wel even prutsen om die er goed in te krijgen. Aan de ene kant moest ik het achterste pinnetjes er eerst in doen aan de andere kant net andersom. Verder is het een simpel klusje. De achterklep vliegt nu zo hard omhoog dat ik hem tegen moet houden en als de klep naar beneden moet heb ik mijn fitness oefening van vandaag wel weer gehad! Kortom de klep gaat weer lekker strak omhoog en omlaag.
Gister in Leeuwarden geweest bij Doeke. Pioneer 2din super strak ingebouwd (incl. camera) en de standaard speakers laten vervangen door high performance.
Gister in Leeuwarden geweest bij Doeke. Pioneer 2din super strak ingebouwd (incl. camera) en de standaard speakers laten vervangen door high performance.
Vorige week bij een nestje Mechelaars gekeken, en eentje besproken. Ze kon toen niet mee want ik kon vanaf gisteren pas vrij krijgen, 8 april weer werken (en 4 april even een kort dienstje tussendoor).
Gisteravond de puppie opgehaald. Ze was nieuwsgierig in de auto maar wel rustig. Kwam een paar keer naar voren om bij mij te kijken en ruiken.
Thuis het huis ontdekken, even rond kijken en snuffelen.
Afgelopen week al een mandje, bench, speelgoed, puppypakket, brokken, warmteknuffel (pittenzak), hartslagknuffel (paar euro op marktplaats, nieuw, weet nog niet of ik die echt ga gebruiken), urinematjes gekocht. Vorige week bij het kijken een geurlap achter gelaten, die ligt nu in haar mandje waar ze op ligt te slapen.
Vernoemd naar Misty, de herder van mijn ouders vroeger. Voorbeeld hond tante Misty voor mijn eerste eigen hond Bojo.
3 kwart Mechelse herder, kwart Hollands. Een teefje, mocht die andere hond (reu) nog wel terug komen via de rechter.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Dat zal een fikse hond worden! Gefeliciteerd met de aanwinst. Toch weer een commitment voor een jaar of 12-15 als alles goed gaat. Dan heb je meteen een mooi excuus voor een V70 Voor mijn volgende hond zou ik liefst een teefje hebben... ik heb nu de tweede reu op rij (kwam toevallig zo voorbij bij het asiel...) en ik ben bij het uitlaten dat gezeik overal tegenaan elke 5 meter wel zo spuugzat Buitenaf geeft het niet maar in een bebouwde kom vind ik het onaangenaam (van mijn hond en die van anderen). Er zijn plekken waar de onderkant (van bijv. paal van verkeersbord) kats vergaan zijn enkel door de hondenzeik...
Hahaha ja dat is wel een reu ding he. Daarom had ik mijn vorige 2 vaak los lopen, ze gaan hun gang maar. Anders sta je bij elke boom weer te wachten.
Een teefje zal voor mij ook even wennen zijn.
De vorige hond (die nu bij de ex is) heeft HD hoorde ik vorige week. Als pup al heeeel veel energie die hond, dus vaak lopen, rennen, fietsen, zwemmen, alles om hem maar moe te krijgen. Toch niet zo goed geweest denk ik. Later gingen we detectie training met hem doen, 2 x 10 minuten en meneer was mond af. Deze honden moet je tussen de oortjes laten werken, dat vinden ze nog leuk ook.
Dat ga ik met dit teefje ook doen, laat haar koppie en neus maar werken.
Ja opvoeding wordt nog wat, nog geen dag hier en nu al brutaal.
Geurlap is in dit geval een doek van 60x60 met een drakenkop in het midden. Die heb ik vorige week achter gelaten en heeft in het nest gelegen bij de 8 pups. Na een week zit de geur er aan om mee te nemen naar het nieuwe huis zodat niet alles in een keer compleet nieuw en vreemd is.
Bij de vorige hond hadden zij die geurlappen al klaar liggen vanaf dag 1, maar een week werkt ook wel.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40019 Geregistreerd: 07 / 2009
Gefeliciteerd joh, stiekem ben ik blij dat we de puppy en puber fase ondertussen net voorbij zijn, maar wat een heerlijk koppie.
Die van ons banjert nog steeds dagelijks met z'n nestlapje door het huis (mensen waar we hem opgehaald hebben hadden aangeboden of we een stuk mee wouden)