ik heb vandaag de classic voorzien van xenon, en de V70n T5 de xenon uitgebouwd ivm apk vrijdag, het blijkt dat xenon een iets vertekend beeld geeft op de meetbak van het apk station, en dat is afkeur, verder heb ik de turboslangen nagelopen en beter vastgezet, had namelijk het idee dat ik wat vermogen heb ingeleverd, heb nog niet getest of het nu goed is, heb ivm motorkap schade Nederland rond gebeld voor een schadevrije motorkap in de kleur 417 maar nog niets gevonden, morgen nieuwe banden onder de classic en de airco laten en, dit was het eerst en ik zie morgen wel wat er nog meer komen gaat
Is High Performance standaard in de S60? Waar kan ik aan zien welk audio systeem er in mijn auto zit? Het geluid is namelijk fantastisch, misschien heb ik ook wel premium.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009
Er is geen stamdaard in een S60.
Elk type radio / speakercombinatie is optie.
De premiums zijn te herkennen aan een groot gat in de magneet.
Hierdoor kan de conus zich niet vacuum zuigen.
Net even gekeken, de speakers op de hoedeplank hebben 8633574 als nummer, de radio is een HU603, ik heb wel aparte tweeters voor. Kan er niet achter komen welke speakers het zijn.
Vond wel een losse kabel onder mijn stoel met 2 stekkers, iemand een idee wat de functie is?
Ben al meerdere dagen bezig met een slaapplaats voor de auto, maar wat ik echt aan de auto heb gedaan vandaag:
Vandaag de airco getest, op standje max, thermokoppel in de uitstroomopening, en hij ging redelijk vlot naar de 5 graden, dus dat lijkt me prima! Ik weer tevreden.