Software update gehad bij Volvo Doetinchem. Hij had deze vanaf 2009 niet meer gehad. Ook is alles wat eventueel softwarematig veranderd was (EGR dicht etc) nu weer werkend en origineel.
Ze hangen hem aan de Vida en die zoekt of er voor de diverse modules veranderingen en updates zijn. Zo ja dan zet ie het erop. Maar je kan op hum pc helaas niet zien welke modules iets nieuws krijgen en wat het vernieuwde inhoud.
Goed bezig Jeroen! Ja ik heb trouwens ook lauter positieve ervaringen met Harry Arendsen Doetinchem. Heb die van mij er een paar maanden terug laten uitlijnen. Kosten? 35 euro! Helemaal vet!!
Voor de verandering aan een S80 gewerkt; deze had ook de bekende ABS storing, unit uitgebouwd, aansluitingen opnieuw gesoldeerd en probleem weer opgelost !!
Vandaag is de T5 voor de keuring gegaan. Eerst voorgekeurd door Varioclean/Variodrive. Er bleek 1 band door de verkeerde uitlijning en het kapotte veerpootlager aan de binnenkant op het canvas te zitten. Dus heb 2 nieuwe voorbanden nodig! Toen mijn volwaardige reserverwiel met goede band erop gezet. In Zieuwent bij Garage Kolkman is alles nog eens nagekeken en de auto direct goed gekeurd! Dus ik heb weer een hele zorg minder! Nu op zoek naar nieuwe banden. Waarschijnlijk gewoon weer dezelfde Vredestein's.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Hahaha inderdaad Jeroen! Die viezerikken kijken haar inderdaad onder de rok! Ik hoor vele goede berichten over Kolkman en Zieuwent en was vandaag wel blij verrast door ze. Ik denk dat je daar dus wel goed zit Jeroen!