Vaak is het te merken met de eerste start (van de dag).
Hier zou je verschil kunnen merken, vooral al je hem in zijn achteruit zet.
Overigens, vandaag nog een lederbehandelingsset van Volvo gekregen.
Morgen maar eens testen.
940 Lambda sonde vervangen en ecu gereset. Accu vastgezet, bleek beetje los te zitten. Luchtbuis vervangen
Bij de s80 ra licht vervangen.
Peugeot 206 heeft nieuwe voorlampjes en heb draagarmen en stabi pennen klaar gelegd voor aankomend weekend.
Vandaag een Grom interface ingebouwd, Kwam ook nog een afgedankte Carkit tegen die op een minder nette manier gemonteerd is geweest
Speaker en microfoon waren er al uitgesloopt (Afgeknipt) ook de aansluitingen zijn niet netjes gemaakt, met isolatie tape en slecht geknepen amp hulsjes. Brrr
Dit maar weer gefixed.
Nu in ieder geval genieten van MP3 in mijn volvo
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Vandaag de dvd-schermen in de hoofdsteunen aangesloten. Toch in eerste instantie maar vanaf de 12v aansluiting bij achterbank. Dat houdt de verbinding ook nog bereikbaar...
Beetje een klusje met de manier waarop de middenconsole vast zit en zo.
Werkt nu wel, kids blij, papa ook!
Ben in de gelukkige omstandigheid, dat mijn S60 eigenlijk nooit wat mankeert, dus vandaag maar weer eens het zwart plastic opgekuist, gaatie dit weekend weer gewassen en gepoetst, is ie klaar voor de winter. En als ie goed oppast, mag de S60 in november mee op rondreis door Engeland. P&O had geen bezwaar, dat ik met een Volvo zou meevaren, dus dan gaat het 21 november los.
Niet aan maar meer voor de Volvo (en mijzelf) gedaan...
Vandaag de geknoeide yoghurtdrink van de kleine uit zijn stoeltje en van de achterbank gepoetst... Kleine rommelkont..... (de handdoek onder zijn stoeltje had het meeste al tegengehouden gelukkig)
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Vandaag weer een meeuwen bombardement gehad.
Dus verplicht de auto wassen, voordat de lak naar de malle moeren is.
Nu maar hopen dat ze morgen niet nog eens op dit idee komen.....