Vandaag de laatste 2 HP speakers ingebouwd, en de IMIV kwam ook vanmiddag binnen dus die ook geïnstalleerd. Nu nog op zoek naar de bekabeling voor bij de PA200 en dan is hij qua audio voorlopig even klaar.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39901 Geregistreerd: 07 / 2009
Die koplampspiegels beschadigen wel heel snel. Wat dat betreft het veiligst om de unit te splitsen en dan het glas aan de binnenkant te reinigen. maar das ook wel een aardig klusje natuurlijk...
Op zich een goed idee, maar bij een fase2 is dit kuststof.
Splitsen is bij mijn weten niet mogelijk.
Inderdaad, splitsen lukt niet.
Verder heeft mijn type lamp dus geen spiegel (voor dimlicht) maar een glazen lens.
En die kan je reinigen (als je erbij kunt komen...).
Quote door Bigdog
Quote door nicoo
Die koplampspiegels beschadigen wel heel snel. Wat dat betreft het veiligst om de unit te splitsen en dan het glas aan de binnenkant te reinigen. maar das ook wel een aardig klusje natuurlijk...
Op zich een goed idee, maar bij een fase2 is dit kuststof.
Splitsen is bij mijn weten niet mogelijk.
de brandstofweergave in het DIM naar km/l veranderd
Het kan dus toch . Dit wil ik ook erg graag, maar ik kan in Vida niet vinden waar ik het kan wijzigen. We hebben hetzelfde bouwjaar, dus zou het bij de mijne ook moeten kunnen toch?
Het is lekker verstopt ja
Je moet zo uit m'n hoofd naar Diagnose -> Vehicle Communication -> rechtsklikken op DIM -> Advanced -> (change settings ofzo? 2e van de 4) -> en dan bij de stap waar je kan kiezen tussen liters/gallons op het plaatje links klikken
ook ooit met mn D5 gedaan maar ik wist niet hoe snel ik 'm weer terug moest zetten. De liters per 100km klopten al niet helemaal maar km/ltr was helemaal niet om aan te zien.
Kan het met m'n R wel 's uitproberen, hoewel, ik vermoed dat ik er heel ongelukkig van word
Zit ook een uit stand op , hoef je er niet naar te kijken .
Mijn vrouw met altijd beduidend hoger verbruik , gebruikt liever de rempedaal , ik laat hem wat meer rollen , die vind dat metertje irritant en staat dan ook gewoon uit als zij gereden heeft
Hier staat de boordcomputer ook standaard uit. Wordt je niet vrolijk van als je er naar kijkt, alleen maar korte stukjes. Meestal zo rond de 1 op 7 of 8.
Allereerst de beste wensen voor alle Volvo enthousiasts hier!
Ik weet niet hoe slecht die vuurwerktroep voor onze sterke Volvo-lak is, maar nadat ik zelf even was bijgekomen met een kop koffie meteen maar de V een wasbeurt gegeven.