Net de gister binnengekomen kvs reservoir en ondersteunende luchtklep (beide gebruikt) gemonteerd. Het lijkt nu alsof het toerental mooier (gefasseerd) zakt als ik het gaspedaal loslaat. Ik heb dus goede hoop dat ik van de storing af ben
vandaag heb ik staan kijken hoe iemand heel vlot en netjes mn grom in mn auto heeft gezet. verder hebben we een en ander door gesproken ,over de te vervangen onderdelen/vloeistoffen,voor de klusdag op 23 januari
Plein69, ik vind het ongelofelijk tof ,dat je dit zomaar doet voor iemand die je niet kent.ik ben er ontzettend mee geholpen, zou het wel fijn vinden om iets terug te kunnen doen. als ik hier kuddoos kon geven, kreeg je er 100. :thumb:
Mooi man. Met Ries is t altijd prettig werken. Als je iets terug wilt doen: op de klusdag zou Kwandor, onze indewegloopbelg vlaaien leveren maar de boef gaat ineens skien. Dus neem gewoon appeltaart mee.
Vandaag met Martin aan het klussen geweest.
De sirene van het alarm vervangen en de beruchte kwaliteits sensor van de ECC.
Ook nog tussendoor de voorwielen opnieuw uitgebalanceerd, terwijl Martin met een kachelradiator van een V70 bezig was.
Vanmiddag op tijd gestopt en alle klussen gereed.
Zo, nu tijd voor koffie.
vandaag heb ik staan kijken hoe iemand heel vlot en netjes mn grom in mn auto heeft gezet. verder hebben we een en ander door gesproken ,over de te vervangen onderdelen/vloeistoffen,voor de klusdag op 23 januari
Al vaker gelezen, maar niet wetende wat het is: grom ?
Nadat ik de GROM-module had gereanimeerd door de zekering even een half uurtje los te halen begint mijn Elandino te kermen dat de accuspanning te laag was dus maar even de CTEK uit de schuur getrokken en aangekoppeld. Een etmaal laden en druppelen en dan gaat het vast beter.