Hier even de plaatjes , na een professionele poetsbeurt , met lakverzegeling .
Hij was er om 9;15 en is een 15min geleden naar huis gereden , een dikke 4uur bezig geweest ,pauze deed ie niet aan , kon pas een bakkie aan hem kwijt toen ie klaar was .
Auto was redelijk schoon nog , paar dagen geleden gewassen , heeft ie nog is over gedaan met zijn eigen spullen (shampo's )etc .
Daarna droog gemaakt , zijn poets machine gepakt en aan de slag gegaan , toen ik kwam kijken uiteindelijk was is al bezig met de verzegeling , moet zeggen het ziet er erg mooi uit . :thumb:
Kreeg er een emmer met was producten bij , eerst een spulletje om in te weken en af te spoelen met de hoge druk reiniger en dan een speciale shampoo met conditioner om de auto te wassen en de verzegeling zo goed mogelijk in stand te houden .
Was handschoen en een doek om droog te wrijven na wassen .
EN een uitleg in stappen voor een goed resultaat , goh dat autowassen komt nog wat bij kijken zeg . :yes:
Certificaat met 3 jaar garantie , leuk ,weet niet of dat echt nut heeft maar goed .
Dit alles voor 200 euro , dat is wel geld maar het ziet er puik uit vind ik .
Enige is , die stalen wielen met winterbanden doen de auto geen goed , toch is op zoek naar lichtmetaal , als deze bandjes af zijn , of zat ik is te denken de stalen velgen zilver spuiten en zonder wieldoppen , beetje retro look is misschien ook wel mooi .