Laats had ik al over dat mijn ruiterwissers door Rain-X behoorlijk zwaar over de ruiten gingen, vandaar de ruitenwissers maar vervangen want zag net op de terug weg na huis dat de passagier kant al aardig scheef zat gelukkig was dit niet blijvend,
Even langs de brezan andere gehaald, en deze glijden een stuk beter maar toch nog niet helemaal 100% zoals het eerst was
- Intake en motor reiniging
- Preventieve oliedrukherstel
- Nieuwe olie + filter
- Carterventilatie controleren en zonodig vervangen
- Wat verder ter tafel komt
Zal proberen wat foto's te maken en deze te plaatsen op het forum.
Martin houdt toch erg van koekjes? zo ja welke ?
Die is gemaakt om een paar keer in nood je wiel te kunnen wisselen , koop een garage krik ergens in de aanbieding , die zijn een stuk veiliger om mee te werken !
Zo gisteren pakketje binnen gehad met wat poets spulletjes .
Nu heb ik sinds 15dec na de hernia operatie niets meer gedaan aan auto's of wat dan ook , alleen de fysio oefeningen en wandelen , maar het gaat inmiddels zo goed , ver boven verwachting dat ik langzaam aan wat dingetje kan doen .
En de eerste is inmiddels gedaan , de auto heeft een lakverzegeling gekregen(laten doen) , en daarna was het aan mij de beurt om het interieur en ruiten is helemaal aan te pakken .
De ruiten hebben een paar coatings met jetseal109 gehad , en het interieur heb ik gezogen , dash etc stofvrij gemaakt en het leer heeft een laagje colorlock protector gehad .
Heb hem in duitsland gekocht vorig jaar en heb hem toen wel in de was gezet , inmiddels dus 1 jaar geleden , maar zo mooi als nu is is ie eigenlijk nog niet geweest , wordt een feest om dadelijk weer mee te rijden .
Heb hem in duitsland gekocht vorig jaar en heb hem toen wel in de was gezet , inmiddels dus 1 jaar geleden , maar zo mooi als nu is is ie eigenlijk nog niet geweest , wordt een feest om dadelijk weer mee te rijden .
Lekker hé ?
Geniet ervan, is ook goed voor je genezing.
Vandaag een mooie set velgen opgehaald bij Plein69. Helaas gaat het velgen wisselen vandaag niet lukken, m'n krik heeft betere tijden gezien...
iemand nog eentje liggen?
Met een verse krik en een kruissleutel vol goede moed aan een van de achterwielen begonnen, waarna ik er al snel achter kwam dat ik de bouten zelf niet snel los ging krijgen.
Dus toen maar vol goede moed de dichtstbijzijnde garage opgezocht die dat met een brug en luchtgereedschap een stuk makkelijker deden.
Mooie bak zo.
Die Honda is ook van mij, die was twee keer zo duur in de aanschaf
Zo gisteren pakketje binnen gehad met wat poets spulletjes .
Nu heb ik sinds 15dec na de hernia operatie niets meer gedaan aan auto's of wat dan ook , alleen de fysio oefeningen en wandelen , maar het gaat inmiddels zo goed , ver boven verwachting dat ik langzaam aan wat dingetje kan doen .
En de eerste is inmiddels gedaan , de auto heeft een lakverzegeling gekregen(laten doen) , en daarna was het aan mij de beurt om het interieur en ruiten is helemaal aan te pakken .
De ruiten hebben een paar coatings met jetseal109 gehad , en het interieur heb ik gezogen , dash etc stofvrij gemaakt en het leer heeft een laagje colorlock protector gehad .
Waarom Jetseal109 voor de ruiten gebruikt Olaf? Daar gebruikt men toch meestal Rain-x e.d. voor? ik was even nieuwsgierig.. blij je kar mooi blinkt natuurlijk en succes met je herstel hoor.
DJ