Hahaha. Ik heb lopen klooien. Storing dimlicht. Lampje vervangen. Storing even weg. Na 100m weer storing dimlicht. Gecheckt. Lampje weer vervangen. Nog steeds storing dimlicht. Nadenken. Oh ja. Dat was mn dimlicht niet maar mn parkeerlicht. Nieuwe h7 erin. Met draaiende motor. Vonkje. Geen aandacht aan besteed. Starten weer storing dimlicht. Bij tankstation nieuwe H7 gekocht. Weer storing dimlicht. Wakker geworden. Vonkje = kortsluiting = zekering??? Gecheckt. Links/rechts eigen zekering. Was idd. stuk. Zekering vervangen. Storing opgelost. 20 min. bezig met een klusje van 2 minuten. Goed dat ik vandaag geen grotere klus deed. :shame:
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39901 Geregistreerd: 07 / 2009
Bedankt voor de reacties, er heeft inderdaad vroeger een telefoonmodule in gezeten van de vorige eigenaren.
Gelukkig geeft m'n Volvo nog steeds warme lucht in deze koude dagen ...
Vandaag bij RS-online 5x NTC weerstand gekocht om mijn climate-control te repareren. Is er interesse in een how to als alles gelukt is? Zo ja dan kan ik daar kwa foto's rekening mee houden.
Na de reparatie ga ik proberen bij iemand met VIDA mijn temperatuur sensoren te laten controleren en mogelijk de climate control te calibreren/resetten.
Hahaha. Ik heb lopen klooien. Storing dimlicht. Lampje vervangen. Storing even weg. Na 100m weer storing dimlicht. Gecheckt. Lampje weer vervangen. Nog steeds storing dimlicht. Nadenken. Oh ja. Dat was mn dimlicht niet maar mn parkeerlicht. Nieuwe h7 erin. Met draaiende motor. Vonkje. Geen aandacht aan besteed. Starten weer storing dimlicht. Bij tankstation nieuwe H7 gekocht. Weer storing dimlicht. Wakker geworden. Vonkje = kortsluiting = zekering??? Gecheckt. Links/rechts eigen zekering. Was idd. stuk. Zekering vervangen. Storing opgelost. 20 min. bezig met een klusje van 2 minuten. Goed dat ik vandaag geen grotere klus deed. :shame:
Haha, dat t-shirt heb ik gister ook gekregen. Bij mij waren alleen de plastic stekkertjes verdwenen en kwamen de plus en de min tegen elkaar aan toen ik ze los trok. Duurde ook even voordat ik doorhad dat het de zekering was.