Vandaag nieuwe versnellingsbaksteun binnengekregen. Het is Febi Bilstein maar lijkt wel OEM. Je ziet de bovenkant van de letters nog staan waar is geslepen en daar stond volgens mij Volvo .
Vandaag naar Garage west( http://www.garagevanwest.nl )
in uitgeest geweest
Aldaar hebben ze het koppelingspedaal op 5 punten gesmeerd.
geen kraakje meer te horen. koste niks. top service.
na de grote beurt van zaterdag en deze ingreep, rijd de auto super lekker.
Vandaag geïnvesteerd in nieuwe lampen pitjes aan de voorkant. Er zijn er 3 stuk gegaan sinds maandag. Dus dan maar gelijk alles, stad,dim en grootlicht. weer vier tientjes lichter, maar we kunnen weer zien waar we naar toe rijden.
Kijk je gaat voortvarend te werk!
Die bovenste motorsteun toch maar vervangen dus... ding was echt gaar had ik het toch goed gezien toen je automaat gespoeld werd.
Hou er rekening mee dat de onderste baksteun (torsiesteun) dan ook gaar is je zal dit alleen gedemonteerd kunnen zien, gemonteerd kan deze nog redelijk lijken.
Dat was toch wel de tip van de week :thumb: . Heb gister de steun vervangen. Het buisje in de kleine arm zat gewoon helemaal los en viel er gewoon uit toen in de bout losdraaide om even te kijken. Gemonteerd zag je er inderdaad niet veel aan.
Je merkt het ook met rijden. Je voelt nu echt helemaal niks meer van het schakelen en er is een trilling weg bij rijden op de snelweg. Beetje vage omschrijving maar het voelt allemaal weer wat strakker aan.
De groene Classic vandaag maar eens gewassen in de wasstraat :shame: .
Glimt wel weer mooier dan met een laag zout en modder erop.
De blauwe N gaat komende week maar weer eens een wasbeurt krijgen. Als ik vrouwlief zover krijg tenminste.
Was van plan de matzwarte Titan velgen met nieuwe 225-45-17 banden te monteren...
Past niet over de remklauw...
Gaan dus de verkoop in, met of zonder banden...