Het zelf inpersen is te doen. maar vooral de voorste is lastiger, moet je juiste hulpstukken voor hebben. en ja in vida staat precies beschreven hoe ze er in moeten en op de rubbers en de arm staan merktekens, enorm klungelig van garage
Vandaag de laser van mijn rti vervangen. De melding dvd : ng bij de zelfcheck is nu in ieder geval dvd: ok. Reparatie geslaagd. Nu nog een dvd bemachtigen of branden.
Neen, Emiel, geen racerij voor mij.... Die tijd hebben we gehad:)
Zitten in totaal 4 ontluchtingsnippels per klauw op.
Grote waarschuwing bijgevoegd dat de onderste niet gebruikt moeten worden. Typisch Amerikaans. Het is me een raadsel waarom ze in de constructie van de klauw geen kanaaltje hebben aangebracht, zodat je slechts één nippel te ontluchten hebt ipv twee. Soit.
Zaten wel wat meer (kleine) haakjes en ogen aan. Zo is de bracket die tegen de stuuruitslagbegrenzer aanloopt nu niet opnieuw te gebruiken. Ik ga maandag op zoek naar twee 2 cm. langere bouten, zelfde treksterkte en schroefdraad, dan kan ik die bracket wel weer monteren. Nu even zonder (werkende) stuuruitslagbegrenzers. Ook paste één nippel van de bijgeleverde braided remleiding niet. Ander schroefdraad. Hier moet ik dus ook iets anders op zien te vinden. Voorlopig even rubberen leidingen erop en maandag in de e-mail met Wilwood. Nu inremmen, want de remwerking is na 10 afgelegde kilometers nog lang niet optimaal. Maar da's logisch.
Een paar topics hier hebben mij op het idee gebracht.... Gewoon met zwart.
En het is zo mooi makkelijk bij deze auto..... Niks geen bumper demonteren. Klik,klik grill dr uit. :thumb:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Een paar topics hier hebben mij op het idee gebracht.... Gewoon met zwart.
En het is zo mooi makkelijk bij deze auto..... Niks geen bumper demonteren. Klik,klik grill dr uit. :thumb:
Dat ziet er perfect uit David!En mooi dat het bij de oudere modellen zo gemakkelijk gaat.
Ik heb net ook iets dergelijks gedaan. Alleen niet gespoten, maar lastig klikken, bumper moest eraf. Maar aangezien ik toch de xenon branders moest vervangen en de lenzen schoon wilde maken, ging dit in één moeite door. Pic volgt als de boel weer in elkaar zit.
Nadat van de week een van mn zoons zn testosteron niet in bedwang kon houden en het plastic deel van de achterklep zomaar opeens in zn handen had(zat van begin af aan al wat los) toch maar eens wat clips besteld. en even vast geplakt met ducktape van de action. 25 euro voor 14 plastic clipjes verder , aan de slag. Jammer dat die tape er wat lastig af ging na een klein weekje. föhn en wasbenzine doen gelukkig wonderen. voor de rest spreken de foto's voor zich. Oja ook de kentekenplaatverlichtingslampjes maar even vervangen. waren al zwart.