Wielbouten inderdaad met een stuk pijp losgekregen en de zomerbanden op de Classic gelegd. De N van de vrouw nog eens van de zomerset voorzien en dan kan de zomer beginnen.
Vandaag de versnellingsbak olie van mijn 6 bak maar eens vervangen,ook dat was er wel aan toe het was gitzwart en hij schakelt nu weer veel mooier...
Verder vanmorgen pu rubbers gekocht via ebay.de voor mijn Draagarmen,en online veerpootlagers met de rubbers besteld..
Dus binnenkort de veerponten er maar eens onderweg halen en het spul vervangen...
Greetzzz Karlie
Vandaag wezen uitlijnen, nadat ik van het weekend de draagarmen, schokdempers, fuseekogels, etc heb vervangen. Toen ik 2 maanden geleden er nieuwe banden liet opleggen zei de bandenboer al dat l.a. aan het cuppen was. De oorzaak kwam tijdens het uitlijnen idd naar voren. Dus na dit alles rijd hij weer heerlijk strak. Vanmorgen ook maar even de wascabine opgezocht, dus kan hij er weer tegen....
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag een nieuwe parkeersensor gespoten en geplaatst... Was eingelijk niet zoveel werk geloof dat ik hem in een uurtje eruit en er weer in had...
Alles werkt weer naar behoren...
Vandaag samen met Jeroen, high performance speakers ingebouwd.
Allemachtig wat zijn die popnagels hard.
Ze zitten er in, nu genieten van het geluid
Moet nog wel een keer een versterker tussen en misschien mijn 603 vervangen voor een 803.