Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

...

Subject:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

· 
Posted: 08.10.2013 - 16:14  ·  #451
Duizend euro ben je bij de gemiddelde garagist wel kwijt ben ik bang Roy! Ik hoop verder geen rare dingen voor de APK?
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 18:37  ·  #452
Quote door rpholmes

...een kras op m'n dashboard gezet :( :( :( >_<

Dit soort bedrijven kunnen dit perfect voor je wegwerken.
Succes.
Jenm
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 20:05  ·  #453
Vandaag maar eens de afdekplaten boven de accu vastgezet die de dealert alhier was vergeten. Het stuk bij het raam zat los het andere stuk lag elders onder de motorkap in de motordekplaat te krassen. Heb het maar zelf weer eens vastgezet.
...

Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 20:17  ·  #454
Hmm toch niet alles die Bulgaren zo te horen vriend! ;) Hoe kunnen ze die nou vergeten?? :O
Jenm
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 20:42  ·  #455
Geen idee hoe ze dat over kunnen slaan. Blijkbaar is het toch belangrijk dat de monteur de klant ook ziet omdat ie anders slordig wordt. Het was me al eens eerder opgevallen dat ze het er los terug op hadden gezet een eerdere keer.
Mijn ervaring is haast hoe groter het bedrijf hoe slechter de service. En hier zitten Volvo, jaquar, Range rover en Ford samen in een bedrijf. Dat is dus blijkbaar te groot...
...

Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 20:51  ·  #456
Hoe dan ook zeg ik dan... Liever niet terug gaan! Wat vergeten ze de volgende keer? Je wielbouten?? :O Nee dat zijn geen dingen voor mij! ;)
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 20:53  ·  #457
Je kunt zeggen wat je wilt, maar als ze willen, dan kunnen ze echt wel sleutelen.
...

Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 20:54  ·  #458
Als je dit soort dingen vergeet Hans kun je goed kunnen sleutelen wat je wil maar dit is echt niet goed!
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 20:58  ·  #459
De vraag is, zijn ze dit vergeten....
...

Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 21:22  ·  #460
Wat zou het anders moeten zijn Hans? Sorry maar nu volg ik je geloof ik niet helemaal!
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 21:26  ·  #461
Heel letterlijk nemen. ;-)
...

Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 21:29  ·  #462
Mis jij geen onderdelen verder dan JenM?? Het zal toch niet waar zijn zeker! :O
buzz
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 08.10.2013 - 21:47  ·  #463
vandaag andere radio erin gezet, een becker met navi. van de week nog speedpulse opzoeken en kijken of ik nog een verloop voor de antenne kan vinden!
rpholmes
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.10.2013 - 00:20  ·  #464
Bedankt voor de tip van Dr. Vinyl hans. Schade valt op zich mee, tis geen diepe kras maar het valt zo op op mn verdere keurige dash :(

19 januari heb ik een afspraak met een maatje met car care bedrijf om de hele auto onder handen te nemen, polijsten en alles. Hopelijk kan hij hier ook wat mee. Anders idd maar eens met de doktoren contact zoeken :)
Jenm
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.10.2013 - 08:01  ·  #465
Trissy,
Nee hoor ik mis niks. Tenminste nog niet gemerkt ;)Het deksel wat uit twee delen bestaat, was er wel, maar lag los onder de motorkap.
Ik snap ook wel waar de opmerking vandaan komt, een tijdje terug was in het nieuws dat westerse (Belgen) vakantie gangers wel eens meemaakte dat als ze iets in oosteuropa (Roemenie en Bulgarije werden genoemd) lieten repareren, andere dingen verdwenen. Zo schijnt er een gezin te zijn geweest dat 1 band liet vervangen, en vervolgens werden de overige 3 ook vervangen. Echter de overige 3 werden vervangen voor slechtere exemplaren zodat het bedrijf de 3 nog goede banden kon doorverkopen. Dit soort oplichtings verhalen duiken zo nu en dan weer op, maar ieder die denkt dat dit een normale zaak is, heeft het mis. Ik ken niemand hier die zoiets heeft meegemaakt in zijn of haar kenniskring. Maar ik geloof wel dat het gebeurd. Er is nu eenmaal een enorme armoede hier.

Maar terug naar het onderwerp, ik denk dat de dealer hier gewoon te groot (en arogant) is. Er is geen contact tussen klanten en monteurs, wat altijd een slecht gegeven is (en in mijn geval ook een taalprobleem was geweest). Er heerst ook een soort mentaliteit dat als je een nieuwe Volvo (of jaquar, range rover of ford (ze hebben alles onder 1 dak)) rijdt je dus rijk bent en dus geen problemen hebt om overal en overal voor te betalen (ze rekenen ook gewoon westerse prijzen, en als je dan bedenkt dat een monteur misschien ergens in de buurt van 5 euro per uur verdient, dan heb je geen hogere wiskunde nodig om te beseffen dat het niet het welzijn van de klant, of de werknemer is wat ze voor ogen staat.

Selected quotes for multi-quoting:   0