Doen! mat zilver maken. Kijk even in het dagboek van Waltersan (project '66'); heeft dat een paar jaar terug ook gedaan; ziet er heel mooi uit. Wel een goeie kunststofprimer gebruiken.
Ja de primer is wel belangrijk! Ben alleen bang dat die delen niet goed terug komen. Dat het niet goed vast komt te zitten zeg maar. Ben er even over na aan het denken, heb het opzich netjes vast gemaakt bij de deuren maar bij mijn stuur enz lijkt het me wat lastiger xD
Pilot xenon digital set 4300K in gebouwd.
Ballasten met behulp van een oude kentekenplaat op de plek gebouwd waar normaal de orginele ballasten zitten.
Moet alleen nog de verlichting knop op 0 is uit laten zetten.
Nu snapt hij het soms niet en start hij maar 1 op.
Dealer vraagt hier 25 euro voor.
Maar even het vida in de buurt raadplegen of wachten tot 14 mei.
Komt wel goed Richard.
Anders even iemand bij jou in de buurt vragen.
Het rare is dat ik vanmiddag eerst met stadslicht moest starten en dan op 1.
Vanavond richting mijn werk gewoon gestart met schakelaar op stand 0.
En beide kaarsjes begonnen te branden.
Een kijken straks wat hij doet als ik start met de schakelaar op stand 1 als ik naar huis ga.
Ik heb in het verleden hetzelfde met Pilot xenon setjes gehad. Soms wilde 1 van de lampen niet opstarten. Dan was meestal het schakelen van 0 naar 1 en terug naar 0 genoeg om 'm wel aan te laten gaan.
als de spanning iets te laag is zullen de xenons niet opstarten. tijdens starten zakt de spanning in en gaan ze uit, of knipperen.
De tijdelijke workaround: instappen, lichtschakelaar op stadslicht zetten, motor starten, en daarna de lichtschakelaar op stand 'dimlicht' zetten. wel opletten dat je niet de lichtschakelaar op stadslicht laat staan, dan blijft het licht aan totdat je accu leeg is......
als de spanning iets te laag is zullen de xenons niet opstarten. tijdens starten zakt de spanning in en gaan ze uit, of knipperen.
De tijdelijke workaround: instappen, lichtschakelaar op stadslicht zetten, motor starten, en daarna de lichtschakelaar op stand 'dimlicht' zetten. wel opletten dat je niet de lichtschakelaar op stadslicht laat staan, dan blijft het licht aan totdat je accu leeg is......
Ja zo had ik hem vanmiddag ook gedaan. Was daarna naar de garage gereden om koplampen te laten afstellen. Zelfde procedure en toe deed hij maar 1 lamp.
Daarna naar 0 en weer naar 1 en daarna deden ze het allebei.
Vanavond startte ze allebei vanuit stand 0 gewoon op...
Ja, origineel xenon of aftermarket Pilot is natuurlijk een heel ander verhaal.
Ik heb ook origineel xenon en daar is natuurlijk de afstemming op gemaakt.