Lambdazonde vervangen van de R (@$^&!$@) en de carterventilatie en olie bij de 10V van mijn broertje. Ging best aardig, al is het loshalen van het spruitstuk even een gepiel.
Nummer vier is inmiddels ook klaar, ik was niet tevreden, dus die behoefde nog wat aandacht.
Nu nog wat tijd vinden om ze in te bouwen, ben met meerdere "projecten" tegelijk bezig.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Niet vandaag,maar een weekje of twee geleden.... Sorry! Wilde de wielen eerst spuiten en dan Michelin Crossclimate banden er omheen,maar een incidentje,bespoedigde de zaak. Had te maken met een uitwijkmanoeuvre en een stoeprandje.... Gevolg band kapot! En bij een AWD kun je niet zomaar een bandje erop leggen,zodat we twee dagen later naar Parijs konden. Sorry voor de erg grote afbeelding,maar ben niet zo'n held op computers... Heeft me een kwartiertje gekost om er überhaupt een afbeelding op te krijgen. :shame: :noidea:
Nee, hij resized, zodat je ook nog met een telefoon het forum kunt volgen.
Als je de afbeelding dubbelklikt, dan krijg je de ware grote en dat ziet er goed uit. :thumb:
Als je de afbeelding dubbelklikt, dan krijg je de ware grote en dat ziet er goed uit. :thumb:
Dank je voor de uitleg!
En voor het compliment!! Vind het er ook wel leuk uitzien...
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Net naar Elst gereden.
Daar geheel eigenhandig een ardeca engine flush in mijn blok gereden.
Daarna heerlijk staan toekijken hoe Dennis de O-ringen van mijn carter verving.
Daarna een 6 liter heerlijke Ardeca 5w30 erin.
Hij loopt nou nog beter.
Vanavond de defecte Jager contra stekker op de V vervangen door een werkende Multicom West, ben ik meteen van de vervelende verlopen af. Kan meteen de 7polige aanhanger mee, en zonder geknipper op de verlichting de caravan weer mee.
Er is niets aan gelogen.
Je hebt gewoon een mooie V met electrische kachel (aan de bumper te zien) ?
Klopt,er zit inderdaad ook een kabel bij voor die verwarming,maar volgens mij is het element kapot die het torretje warm moet houden in een koude winternacht. Moet daar nog eens naar kijken...