Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

· 
Posted: 06.05.2016 - 17:52  ·  #4861
Quote door peter248

Helemaal tevreden met de spoiler. Monteren viel heel erg mee. Wat foto's:

Ziet er goed uit.
De puntjes op de i. :-)
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 06.05.2016 - 21:27  ·  #4862
vandaag lekker aan de klus geweest: nieuwe deurpanelen en stoelen gemonteerd;
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
TeunEbb
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Leeftijd: 31
Subject:

· 
Posted: 06.05.2016 - 21:33  ·  #4863
Vandaag de auto weg gebracht voor APK, en weer terug gekomen met een jaar erbij. Geen APK opmerkingen op het formulier staan. Echter was de monteur niet geheel te spreken over de kwaliteit van de voorlampen, ze zijn geheel apk goedgekeur en erg mooi echter vond hij de kwaliteit van het licht zeer beneden maats, het was heel gediffuseerd geen nette lijn, apk goedkeur maar daarmee ook alles gezegt.

Ik ben dus even zeer benieuwd naar het kwaliteit licht van mensen die wel origineel volvo phase 2 lampen in een phase 1 hebben gestopt. En niet de imitatie die ik dus heb. Iemand die een foto kan maken op bijv de muur??
GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Leeftijd: 63
Subject:

· 
Posted: 06.05.2016 - 21:33  ·  #4864
Twee nieuwe voorbanden gehaald en daarna meteen achter en voorwielen gewisseld. (effe lekker makkelijk doen) even de oude oprijden.
Nu voor mn "oude"Nokian Zlines 225/45/17" 4,5 mm en achter Vredestein Ultrac Satin 225/45/17 (het lijkt wel een dames smeerseltje die naam :D ) met iets meer dan 8mm :o

ze stinken nog van de fabricage.

op de een of andere manier rijdt het nog weer lekkerder. hoe is het mogelijk.
TeunEbb
VolvoV70forum fan
Subject:

· 
Posted: 06.05.2016 - 21:35  ·  #4865
Quote door Waltersan

vandaag lekker aan de klus geweest: nieuwe deurpanelen en stoelen gemonteerd;

Ziet er goed uit walter :D Je had al elektrische bediening op je oude stoelen? of is dat onderdeel van het project omdat werkend te krijgen met memory functie en alles? of zie ik dat verkeerd
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 06.05.2016 - 22:09  ·  #4866
ik ben eerst nog bezig om de elektrische verstelling werkend te krijgen.....
zie andere topic.
de memory functie gaat niet werken en vind ik ook niet nodig. ben toch de enige die er in rijd.
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 06.05.2016 - 22:14  ·  #4867
en voor degenen die twijfelen of de halfleren stoelen met leer of met skay leer zijn:
ik heb het onderzocht, en het is echt leer!
zie foto:
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.05.2016 - 20:13  ·  #4868
Ik had een paar jaar terug zwart folie op de stijlen geplakt, puur om te kijken hoe dat er uit ziet. Ik had het simpelste folie gekocht in de bouwmarkt, wat niet krimpvast en uv bestendig blijkt te zijn (had ik ook wel verwacht).
Recent bij een autobeletteraar 'echte' folie gekocht, van avery, de 900 folie, wordt ook gebruikt om auto's te wrappen.
Het bleek wel lastig spul om te verwerken, dus ik ben niet 100% tevreden, maar het is wel een heel stuk fraaier nu.
GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.05.2016 - 21:28  ·  #4869
eerste met zeepsopje stijlen natgemaakt en daarna opgeplakt? dat werkt erg goed bij grote stickers en zo(bv langte van een bus of ondoorzichtig plakplastic op een raam . blijft t een tijd schuifbaar en plakt uiteindelijk goed vast.
Arnoud_
VolvoV70forum core member
Subject:

· 
Posted: 09.05.2016 - 08:46  ·  #4870
Quote door TeunEbb

Vandaag de auto weg gebracht voor APK, en weer terug gekomen met een jaar erbij. Geen APK opmerkingen op het formulier staan. Echter was de monteur niet geheel te spreken over de kwaliteit van de voorlampen, ze zijn geheel apk goedgekeur en erg mooi echter vond hij de kwaliteit van het licht zeer beneden maats, het was heel gediffuseerd geen nette lijn, apk goedkeur maar daarmee ook alles gezegt.

Ik ben dus even zeer benieuwd naar het kwaliteit licht van mensen die wel origineel volvo phase 2 lampen in een phase 1 hebben gestopt. En niet de imitatie die ik dus heb. Iemand die een foto kan maken op bijv de muur??

De lenzen van je lampen zijn wel schoon aan binnen en buitenkant?
TeunEbb
VolvoV70forum fan
Subject:

· 
Posted: 09.05.2016 - 09:10  ·  #4871
Quote door Arnoud_

Quote door TeunEbb

De lenzen van je lampen zijn wel schoon aan binnen en buitenkant?

Correct brandschoon, hij verweet het aan de imitatie lampen.. miss toch oooooooiiit maar eens kijken naar originele voel er weinig voor om ze nu al te vervangen.

jij hebt natuurlijk xenon jou licht beeld wel netjes en strak?
Arnoud_
VolvoV70forum core member
Subject:

· 
Posted: 09.05.2016 - 13:39  ·  #4872
Quote door TeunEbb

Correct brandschoon, hij verweet het aan de imitatie lampen.. miss toch oooooooiiit maar eens kijken naar originele voel er weinig voor om ze nu al te vervangen.

Ah, ik wist niet dat je imitatie lampen had. Zijn die qua lichtbeeld zoveel anders dan een originele? Dat wist ik niet.

Ik heb inderdaad originele xenon lampen, en tijdens de APK bij de dealer afgelopen week is er niets over gezegd. Ze hebben 'm alleen eventjes afgesteld. Rechts stond iets lager dan links. Maar dat lichtbeeld was ook identiek aan de halogeenlampen die ik er eerst in had (rechts iets lager dan links). Zal mijn auto scheef zijn?
TeunEbb
VolvoV70forum fan
Subject:

· 
Posted: 09.05.2016 - 14:36  ·  #4873
Quote door Arnoud_

Quote door TeunEbb

Ah, ik wist niet dat je imitatie lampen had. Zijn die qua lichtbeeld zoveel anders dan een originele? Dat wist ik niet.

Ik heb inderdaad originele xenon lampen, en tijdens de APK bij de dealer afgelopen week is er niets over gezegd. Ze hebben 'm alleen eventjes afgesteld. Rechts stond iets lager dan links. Maar dat lichtbeeld was ook identiek aan de halogeenlampen die ik er eerst in had (rechts iets lager dan links). Zal mijn auto scheef zijn?

Ja kon er vrij goedkoop aan komen, maar zal wel een goedkoop duurkoop worden voormij :( Zal vanavond eens foto maken op de muur dan valt het beter te zien denk ik :D... Heb er eigenlijk op de weg niet veel last van en het is echt 100x beter als mijn oude originele lampen dat was echt drie dubbel prut. Maar het kan dus blijkbaar allemaal nog beter,

haha auto scheef hmmm :P meet lint erbij pakken :bandit: :P
GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.05.2016 - 18:57  ·  #4874
Quote door Arnoud_

Maar dat lichtbeeld was ook identiek aan de halogeenlampen die ik er eerst in had (rechts iets lager dan links). Zal mijn auto scheef zijn?

Dat moet gewoon gelijk te stellen zijn of is het hele lichtbeeld scheef? ook bij te stellen.
Psaikie
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

Update automaat

· 
Posted: 09.05.2016 - 23:23  ·  #4875
Heb een tijdje rondgereden,maar de klachten van voor het spoelen zijn niet weg.... :snooty :swear :-/ . Heb na het lezen van wat info op internet, de b4 sensorcover (of zoals Volvo het in het nederlands noemt:zuigerset...) vervangen en de bak gereset. Nu is het een kwestie van inleren, schreven ze op internet. Dus ben ik al een stuk gaan rijden maar op dit moment is het eerder slechter dan beter. Schijnt erbij te horen... De bak en het nieuwe deel moeten nog leren om te gaan samenwerken. We testen dus nog maar even door... o.O :whistle: Laat nog weten hoe het verder gaat...

Selected quotes for multi-quoting:   0