Hij zei dat de speling niet op de fusee kogels zat maar op de binnenste spoorstang? Heb ik dat goed onthouden?
Maar dat was niet dusdanig dat het niet uit te lijnen was.
Verder (en nu vat ik het vast verkeerd samen) zei hij iets over dat hij bepaalde dingen niet corrigeerde vanwege de normale bolling van de weg en het feit dat meestal maar één persoon in de auto zit, waardoor er meer gewicht aan de linker kant kwam te zitten. En iets over dat bijvoorbeeld taxi's anders uitgelijnd worden vanwege vaak passagiers rechts.
Na het uitlijnen trok de auto (vond hij, de perfectionist) dat de auto nog heel licht naar rechts trok, en zijn de beide voorwielen nog omgewisseld. Daarna was het goed
Het enige wat tussen jouw uitlijning en deze gebeurt is, is dat ik de bouten bovenop de rechter veerpoot los gehaald heb en die een paar millimeter naar voren heb verplaatst. Naar de stand waarin ze stonden voordat de veren vervangen zijn. Ik had in de Heininghal de eerste keer met een priem de stand van de bouten omcirkeld. Maar het lijkt me dat het probleem vooral links zat?