Vandaag ergens achter gekomen bij de V van 2002, bijna alle contacten van de aanhanger stekker in stand N en I van het contact slot reeds spanning kunnen doorgeven, echter het contact 6 de remmen krijgen pas in stand II spanning. :yes:
Dus mijn recent gemonteerde stekker achter op de V voor niets los gehaald op zoek naar draad breuk .
Doe ér je voordeel mee, sleurhut trekkers onder ons
Mijn luchtmassa meter vervangen voor een Denso DMA-0013.
Daarna Vida opgestart om middels de dice mijn auto te laten weten dat er een nieuwe was geplaatst.
Blijkt dat dus niet te kunnen.
Ook mijn nieuwe lamda kan ik niet aanmelden.
Gisteren even snel naar de wasbox om de hoek gegaan om de auto te wassen.
Na afloop van de was-sessie, waarbij ik ook de velgenreiniger die uit de automaat komt heb gebruikt, bleken mijn zwart geanodiseerde remklauwen volledig wit en vlekkerig te zijn uitgeslagen. Niet meer eraf te poetsen, was gewoon weggevreten. Ik kom hier eigenlijk regelmatig en heb nog nooit eerder problemen van dergelijke aard gehad, dus eigenlijk kon ik alleen maar concluderen dat er mogelijk iets in de samenstelling van de velgenreiniger was veranderd. De eigenaar erbij gehaald, maar die ontkende dat er iets was gewijzigd en gaf geen thuis...
Dus vandaag vier uur bezig geweest met dit als resultaat:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Vandaag heb ik even mijn s40 schoongemaakt, vind de blauwe kleur echt mooi! (er zijn mooiere opties maar toch) de 2e fase van de s40 ziet er gewoon nog erg modern eruit!
De lampen zijn echt een grote verbetering vanaf de s40 phase 1.
Ik moet wel erg aan de koppeling wennen bij deze auto! De koppeling lijkt wat zwak qua wat ik gewend was van mijn les wagen, dus word echt even wennen!
Anyway hier de wagen weer lekker schoon!
Vandaag lekker mijn voorbumper geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd en geschuurd en geplamuurd.....maar hij is glad en ziet eruit als een lapjeskat
Nu even kijken of ik hem ga spuiten op de auto of in de garage.... Suggesties?
Ik heb eindelijk mijn stadslicht gemaakt linksvoor. Dit zelfs zonder iets te demonteren. gelukt met een tangetje met lange smalle mond.
Daarnaast ff alles gecontroleerd voor de apk. alles lijkt ok. Hij moet voor de 15e, dus aankomende week gaat ie naar Thuurbo (Arthuur) voor een beurt en apk.