Een HU850 en een PA300 in de R geschroefd. Nu rustig aan de Premiumspeakers verzamelen.
Hele zaakje afgemonteerd, kom ik erachter dat er nog een cd in de oude 650 zit. Iemand een methode om die eruit te halen zonder de hele zwik weer te moeten terugdraaien...?
@ Fransje: dat merk je zeker wel, dit scheelt zoveel qua kantelen van je motorblok.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Vier nieuwe banden eronder, GoodYear EffiecientGrip Performance.
Achter nieuw setje remblokken.
Had ook rekening gehouden met de remblokken aan de voorzijde; deze kunnen echter nog wel 30 of 40K mee bleek! Meevallertje :thumb:
Inmiddels al een week weer aan het werk , drie weken vakantie gehad en beide volvo's hebben we thuis gelaten , waren met camper op pad , daar miste ik toch wel de Volvo stoelen , al zit het niet heel verkeerd .
De c30 heb ik de dag voor de vakantie naar de auto spuiter gebracht , bij aanschaf had ik het al gezien dat er veel steenslag op de voorkant zat , en er 3 plekjes op dak zaten waar waarschijnlijk de vogelpoep zijn werk heeft gedaan , waar de blanke lak weg was gevreten , aangezien vrouw lief toch wel helemaal blij is met deze auto , en de bedoeling is dat ie een poos bij ons gaat blijven , heb ik hem dus helemaal netjes laten maken , steenslag is weg van de voorkant en dak is ook weer mooi .
Kost wat maar wat ziet er nu mooi uit , dus wel erg blij mee , van de winter krijgt ie een nieuwe condensor , die is aan zijn einde , niet lek of zo , nieuwe distributie want die moet vervangen worden na 10 jaar , auto staat net over de ton nu , dus kan nog een poos mee .
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009