Gisteren de bestuurders stoel schoongemaakt en vertroeteld met Mothers Leather Wash Foaming Cleaner en Leather Cream. Verschil is goed te zien. Van de week de bijrijdersstoel en achterbank doen.
Gisteren de motor van de achterruitenwisser gangbaar gemaakt volgens de omschrijving van het forum heeft goed geholpen alleen ben ik bang dat ik toch op kabelbreuk moet controleren.
Verder eindelijk setje zonneschermen geïnstalleerd.
Vandaag de nieuwe temperatuur sensor binnen gekregen (VEMO). Ik was benieuwd hoe nauwkeurig de temperatuur/weerstand curve van deze nieuwe sensor overeenkomt met de volvospecs.
Op de foto de "testopstelling"
De lijnen vallen grotendeels samen. De VEMO gaat er morgen dan ook in. Net als een nieuwe thermostaat.
De oude sensor heeft bij 72 graden een weerstand (260 Ohm) die volgens de volvocijfers 90 graden zou moeten zijn.
Ik ben heel benieuwd of ik er iets vn kan merken.
Ook weer even de R124A bijgevuld. De airco doet het nu ook weer.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Prachtige automobiel, maar ik ben nooit voor stickers op auto's!
Ik in principe ook niet, maar na 18 jaar heb ik voor deze een extreme uitzondering gemaakt ..
Dit is ook een '3D' sticker, en in chroom, dus hé, tis echt wel in stijl ...
De S80 vakantie klaar gemaakt; bandjes op spanning gebracht, interieur schoongemaakt en netjes door de wasstraat. Die ziet er weer perfect uit en glimt als een tiet =)