Quote door hermanusb
Quote door olaf
Quote door Waltersan
Vandaag is het wel gelukt om de airbag storing te wissen, met dank aan een mede forumlid en forumsponsor. Bedankt!
Toch raar dat de ene dice het wel lukt en de andere niet.
Dat is inderdaad vreemd , maar prettig dat het gelukt is .
Is de dice waar het niet mee gelukt is misschien zo een goedkoop Chinees ding , zou me niks verbazen , gaat de kwaliteit misschien toch wat uitmaken .
Is maar zo wat me te binnen schiet , of zou het software zijn ?
Ik heb een goedkope chinese.
En ik denk dat de persoon die hem bedient meer van invloed is dan de dice zelf.
Volgens mij komen zo ongeveer alle dice's hier op het forum uit china.
Trouwens, bijna alles komt uit china.
China is een maak economie.
Nederland al lang niet meer.
Wat je maak economie betreft , je hebt misschien gelijk , maar ze maken ook een hoop troep , lastig is het juiste te verkrijgen , goed spul is er ook zeker .
Mijn broer bestelde nog wel is gereedschap uit china , waterpompen en weet ik wat meer , tja weggegooid geld na een jaar allemaal kapot , voor de hobby leuk , maar verder was dat niks , slechte kwaliteit ijzer etc etc .
Vandaag de olie uit de automaat van de v70 laten spoelen , door TPR powerflush , afspraak gemaakt om na het werk even langs te komen .
De olie die in deze automaat hoort is geelig van kleur , en natuurlijk was ie dat niet meer , zag het er dramatisch uit ,ik vond nog niet ,stonk wel wat de olie , en ik denk inderdaad dat 2ton er mee rijden echt te ver is , auto heeft 65k op teller , en ik rijdt weinig korte stukken en stadsverkeer , min afstand is al 10km om in het dorp te komen , de auto heeft denk ik relatief licht werk , wel trekhaak , maar tot heden alleen met een motor trailer erachter gereden , dus daar heeft ie ookniet echt zijn spierballen hoeven te gebruiken .
Eerst 21k heeft de auto in omgeving Hannover gereden.
http://myalbum.com/photo/1gS4CcvKLkLc/1k0.jpg
De oude olie , na cleaner en spoelen .
Er waren geen problemen en de automaat schakelde goed , dat wil ik zo houden natuurlijk , merk ik nu verschil , in het gewone overschakelen , ietsje zachter meen ik , waar ik wel een verschil in merk is het iets vlotter doorschakelen , vooral als ie wat trekkend (brug op )zijn werk moet doen .
Daar vond ik hem soms wat te lang wat hoger in toeren bleef hangen , terwijl het in mijn ogen niet nodig was , dat lijkt verbeterd , 120km mee gereden terug naar huis , de bak is niet gereset was niet nodig .
Gezien ik vrijwel 90% snelweg heb gereden zal de bak zich nog wel wat verdere aanpassen aan de verse olie .
Erg netjes geholpen , lekkker auto's gekletst , en met een goed gevoel weer naar huis .
Kunnen we voorlopig weer verder .