Na een aantal dagen is het duidelijk:
De airco refresh van action werkt goed! Het is gewoon lekker fris in de auto zonder dat het gemaskeerd wordt.
Dus morgen de andere auto ook doen!
Eigenlijk al niet meer vandaag, zelfs gisteren niet, maar afgelopen dinsdag mijn koplampen laten polijsten door Martijn.
Heeft hij erg mooi gedaan en ben heel erg tevreden over het resultaat!
Ik heb helemaal niet doorgehad dat je foto's hebt gemaakt. :bandit:
Eigenlijk al niet meer vandaag, zelfs gisteren niet, maar afgelopen dinsdag mijn koplampen laten polijsten door Martijn.
Heeft hij erg mooi gedaan en ben heel erg tevreden over het resultaat!
Ik heb helemaal niet doorgehad dat je foto's hebt gemaakt. :bandit:
Niet gedaan, maar laten doen: de jaarlijkse APK voor de Classic.
De reflector van de linkerkoplamp gaf een verkeerd beeld, dus via Marius van Gessel een vervangend exemplaar geregeld. Verder wilde de auto de avond ervoor amper meer aanslaan, was de laatste tijd wel vaker, dus gelijk maar een goedwerkende brandstofpomp bij hem meegenomen en bij mijn garage laten monteren.
Grote beurt erbij, dus de centjes rollen weer lekker (de verkeerde kant op)....
Linker aandrijfas vervangen, pittig karweitje :think . Kom er terloops achter dat de uitlaat ook op z'n end loopt, volgende keer maar weer.
Na het ineen zetten staat het stuur een beetje scheef =) dus de complementaire rit naar de uitlijner gelijk gemaakt, werd direct geholpen. Alles staat weer recht en goed. De uitlijning was nog goed alleen het stuur stond niet meer precies in het midden....
Net terug van Martin bij MMTS Denekamp, de injectoren zijn geflushed en wat een merkbaar verschil, bij langzaam rijden zijn de schokjes weg En wie zaten daar ook ? Martijn en Bigdog nog even de 740 van Martijn mogen bewonderen
Lekker ritje gehad vandaag, Meppel - Oldenzaal - Zwolle.
Ik zag de ganzen al weer weg trekken in de V van vorst. Dus gelijk (in korte broek :shame:) de winterwielen maar effe weggebracht, die mogen worden voorzien van nieuwe slofjes. Nu de Michelin Alpin 5 maar eens proberen.
Net terug van Martin bij MMTS Denekamp, de injectoren zijn geflushed en wat een merkbaar verschil, bij langzaam rijden zijn de schokjes weg
Het was ons een waar genoegen.
Even nieuwsgierig, is de melding nu ook verdwenen ?
De melding had ik gisteravond zelf gewist ( Stom maar kan niet tegen emissie lampjes )
Maar is nog niet terug, normaal na een ritje van 60 km stond hij in de wacht.
De auto rijd merkbaar lekkerder, schakelen naar lage versnelling en dan zachtjes rijden gaat nu als een nieuwe auto, zonder schokjes. Dus afwachten maar weer......
En ik vond het ook erg leuk jullie een keer ontmoet te hebben !
na zo'n 75 km en 2,3 jaar was het ventilatortje van het ECC paneel weer even aan een schoonmaak en smeerbeurtje toe
Zo kan ie weer even verder
Ja, jij kunt zulke reparaties direct aan huis doen. Jij hebt de beschikking over een hefbrug, 2 tons krik en assteunen. Dat is voor ieder ander dan wel behelpen.