Hahaha was het maar zo een feest! Nee dat groene licht lag bij mij en de rekening dus ook. Foto's maken doen we zeker!! Wat dit project behelst... Kijk gerust in mijn webdagboek!
Die stukjes afbrokkelende voering van de handrem veroorzaken eigenlijk altijd pas problemen bij het vanuit stilstand wegrijden en dan vooral bij het achteruit rijden, nog nooit gehoord dat zoiets tijdens het rijden gebeurd.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik ook niet, maar Volvo Radink in Gronau wel.
Ik sprak daar de monteur, die vertelde mij dat dit een klant van hem was overkomen.
Goed afgelopen, maar wel een viercijfirige rekening.
Zeker als je voor deugdelijke materialen gaat bij reparatie of Zero-tuning, hoeft niet altijd OEM te zijn, mag ook best beter zijn, dan zul je je Volvo steeds meer als "Jouw Volvo" ervaren!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Koppeling rij bij het werk weg trap het pedaal in en de koppeling ontkoppelt niet en het pedaal blijft op de mat liggen.
Nondeju zo wil je je weekend niet beginnen.
Auto staat bij de garage maandag weet ik meer
Heb nu een s60 d4 van 2012 voor de deur staan.