Net Apk keuring, handremkabels, lekkage boven de tank(waarscijnlijk vulpijp) en motorolielekkage aan de achterzijde van de motor.
Dit laatste doe ik wel een andere keer , eerst maar weer ff apk scoren.
Waste Gates van de twee turbo's afgesteld van de xc90 t6 van een maat van me...
Hij kent de auto niet meer terug...
Stuk sneller,als je het gaspedaal indrukt gaat het een stuk harder voorwaarts
Volvo stelt de wastegate af-fabriek te vroeg af, waardoor er niet het volle vermogen beschikbaar is.
Tussen de twee turbo's zat een flink verschil, deze zijn nu nagenoeg gelijk..
Ook meteen twee draagarmen vervangen en een aandrijfas linksvoor.
Binnenkort de homokineet van de achteras en dan is ie weer trillingsvrij...
700 km gereden om een C5 op te halen voor een vriend.....
Tering, wat liep de D5 lekker...........Meerdere bergpassen. Heerlijk genieten. Zoveel koppel. Met veel plezier beetje dwars door Oostenrijk. Zoiets doe je gewoon voor de lol.
Bij de eerste Foto is een stuk berg naar beneden gekomen paar maanden geleden...Zat toen wel een Auto onder..
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Allemaal goed bezig mannen! Super dit allemaal te lezen en dat we lekker bezig zijn met ons wagenpark. Ik zit me net te bedenken dat mijn olie er ook af moet... Maandag maar eens even scoren!
Auto vanbinnen helemaal schoongemaakt.. Vanochtend om half 10 begonnen, net klaar
Straks met pa langs de Wasdas voor een uitgebreid wasprogramma en door de poetsstraat gooien.
Normaal gesproken zijn we niet van de wasstraten, maar de Wasdas is echt wel goed hoor, hier in Emmen!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Heb hem net met de hand gewassen.
Het heeft nauwelijks gevroren, maar wat een zout.
Weer of geen weer, de wasstraat wordt het zeker niet.
Maar goed, hij blinkt weer voor zolang als het duurt.
Valt wel mee, gewoon een paar emmers warm water klaar zetten.
Ik was hem ook als het kort tegen het vriespunt is.
Heb er al eens languit achter gelegen.