Ik ben op zoek naar de zekeringkast waar de zekeringen van mijn mistlampen zitten, volgens het schema onder/naast de stuurkolom? V70 2.4D uit 2005.. wie kan mij helpen?
Volvo op laten halen , meisje kreeg hem niet meer aan de praat.
Doet het nog steeds niet ,accu is overleden en waarschijnlijk ook een gloei relais.
Is net door de Volvo wintercheck gekomen met de opmerking , prima auto geen problemen deze winter........
Vandaag tijdens de werkuren mijn auto eens een goede wasbeurt gegeven.. Een kleine 3u bezig geweest, maar dan ook wel elk hoekje en kantje gedaan.
Wat een beetje water, autoshampoo en wat Wax niet kunnen doen
Het was echt al even nodig, maar door een giga drukke agenda gewoon nooit aan toe gekomen. auto was ipv zwart eerder grijs/wit te noemen.. ik kon zelfs mijn kenteken niet meer lezen
Daarna meteen even de ramen met was "Osmose water" behandeld.. TOPPRODUCT, het water vloeit er zo af, dus geen plekken van opdrogende regen meer
Helaas is het net iets te koud om hem eens goed te cleaneren, al denk ik dat mijn baas het ook fijner vind mocht ik dat thuis doen
Dat heb ik vandaag aan mijn Volvo gedaan EN DAT VERDIENDE HIJ
Ik heb vandaag de noodloop-storing de werled uit geholpen. Bleek dat de stekker van de tankontluchting los erbij hing. Hoe het kan... Geen idee! Hoe dan ook rijdt de wagen nu weer super! Vanmorgen liep hij zo beroerd dat ik niet meer wilde wachten met het zoeken c.q oplossen hiervan!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39900 Geregistreerd: 07 / 2009
Yups! En in het voorjaar gaan ook alle slangen eraan geloven. Daar had Chris met de R een mooi adresje voor. Eerst maar weer eens genieten van de wagen deze winter.
Storing weer opgelost, bleek een haperende relais van het voorgloei systeem te zijn.
Hij deed het dan weer wel dan weer niet soms te kort, dan sloeg hij aan en gelijk weer af.
Tevens was ook de accu overleden, heb gelijk maar het brandstoffilter laten vervangen.
Hoop nu op wat rustige jaren met deze auto....
Net weer iemand zijn standkachel werkend gemaakt...
De brandstofvernevelaar lag los in de brander, en ja, dan doet ie het niet....
Flinke rookwolk bij eerste keer starten en brand weer als een jekkel...
Blije s60 rijder nu weer...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Jawel, het komt voor; Een band kapot gereden en daarmee twee nieuwe voorbanden gekocht. (Winterbanden).
Achter waren ze al van dit jaar en de anderen moesten nog opgereden worden.
MAAR:
Nu blijkt ook dat de draagarmrubbers gescheurd zijn. Best wel jammer dat ik daar bij de APK niets over gehoord heb. Dus daar maar een afspraak voor gemaakt.
EN
Ik heb een CFE besteld. Onzin, maar een beetje verwennerij mag van tijd tot tijd. Gewoon omdat ik het leuk vind.
DUS
De standkachel laat nog even op zich wachten, helaas. Comfort is leuk maar veiligheid staat voorop.
Turbo, inlaatspruitstuk, EGR.klep, dynamo, multibelt en vliegwiel gemonteerd op vervang motor C30 ....da's nog even puzzelen geen paspen, geen gedesaxeerd draadgat in de krukas, geen merkteken en ook geen sensoren in het vliegwielhuis of het bakhuis dus, kan het vliegwiel in alle standjes gemonteerd worden?? wel lekker bezig geweest en opgeschoten morgen even een vers frictiesetje bestellen en we kunnen evt. zondag weer de motor inbouwen want moet zaterdag weer van 08.00 uur tot de volgende dag 08.00 werken tbv. uw aller veiligheid