Kan ook, alleen ik ben lui dus bestel ik het via internet. Is ook nog eens meer als de helft goedkoper
Quote door [-Tom-] http://www.ebay.com/itm/380756…1439.l2649 Omgerekend zo'n 9 euro, en je hoeft er de deur niet voor uit Die doen het zeker, houd er rekening mee dat die minder fel zijn als de originele van Philips. Ik heb ze ook en door een lampwissel viel het direct op. Het oranje is roder dan bij het origineel. Verder niets mis mee.
-De grieplige 60Ah accu eruit getiefeld en een fatsoenlijke 95Ah teruggezet. Was wel even puzzelen met de gastank maar het past! -Waterpomp van de standkachel vervangen, rookte de eerste 5 minuten even maar doet het nu eindelijk perfect! Nu kan de Volvo elke winter aan!
Quote door Trissy1979 Nondeju man Peter! De ene na de andere upgrade bij jou! Goed bezig man! ja vooral de stickers zijn een waardevolle upgrade...
Ik zag gister een Opel met Elandstickers Wij hebben olie gekocht en gaan onze dame zo even wat geven. Was een beetje aan de lage kant
Oostenrijkse APK..........En goedgekeurd. 1 kentekenlampje defect....Verder alleen 'aandachtspuntjes' . Die geen reden voor afkeur zijn. Wat hier, integenstelling tot Nederland, ook gemeten wordt, is het kookpunt van de remvloeistof... Niet geheel onbelangrijk. Ben weer blij!
bezig om de verlichting van binnen blauw te maken, hierbij het begin You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).