Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

Petrus64

Subject:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

· 
Posted: 08.01.2014 - 21:57  ·  #976
Niet echt iets aan gedaan maar vandaag heel veel gereden en morgen nog een keer en merk dat ie dat erg fijn vind. Lekker op de cruise control. :D
Morgen wel de nieuwe all seasons op de nieuwe black chrome velgen laten zetten. :happy:
1-wiel
Standkachel en koplamp deskundige
Geslacht:
Leeftijd: 50
Subject:

· 
Posted: 08.01.2014 - 22:11  ·  #977
De kofferbak volgeladen met 4 xenon koplampenen en standkachel met inbouwset voor de gelukkige nieuwe eigenaar...
Pleply
Forumlid.
Geslacht: n/a
Leeftijd: 57
Subject:

· 
Posted: 09.01.2014 - 08:02  ·  #978
Quote door yannickdv

Mooi projectje, zijn die knoppen onderin nou echt zo fel of is dat de camera?

Komt ook door de foto

Ze waren eerst wel echt fel, maar heb de led dof geschuurd zodat het minder fel is
wmkuipers
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 36
Subject:

· 
Posted: 09.01.2014 - 14:00  ·  #979
Chris de Vries
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 52
Homepage: Www.stalhetpeertje…
Subject:

· 
Posted: 09.01.2014 - 18:49  ·  #980
Vandaag nieuwe APK (fluitend er door) en achterwisser motor vervangen voor de V70. En nieuw setje uitenwisser opde V50 gezet.
...

Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 00:29  ·  #981
Goed bezig mannen/vrouwen en Volvootjes! :love:
Toetje
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 12:53  ·  #982
Hier vanochtend APK afgerond en vd week even een flinke oliebeurt laten doen.

Volgende op het lijstje:
Uitlijnen en balanceren
Nieuw paneel bij bestuurdersdeur voor ramen etx.
Afstandsbediening regelen.
En daarna zorgen dat er een mooie radio/nav inkomt in plaats vd huidige shizzle waar nog een cassettebandje in moet.
Parkeersensor ook nog op de lijst met camera. Niet omdat ik niet kan parkeren maar omdat ik het een cool e gadget vind :P
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 30
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 14:20  ·  #983
Quote door Toetje

Volgende op het lijstje:
Uitlijnen en balanceren
En daarna zorgen dat er een mooie radio/nav inkomt in plaats vd huidige shizzle waar nog een cassettebandje in moet.
Parkeersensor ook nog op de lijst met camera. Niet omdat ik niet kan parkeren maar omdat ik het een cool e gadget vind :P

Sensoren en camera? Niet een beetje dubbelop? Als je gewoon een goede camera neemt heb je afstand lijnen en je kunt het heel makkelijk inschatten. Scheelt weer een hoop draden leggen, dingen in je dashboard maken, gaten in je bumper, sensoren spuiten etc...
JérômeV70R
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 14:27  ·  #984
Gisteren grote beurt uitgevoerd aan de R.

-Olie+filter
-Luchtfilter
-Brandstoffilter
-Interieurfilters, ja meervoud, wist ik ook niet. Er kwam 1 actief koolfilter uit en ik had plaats voor een actief koolfilter en een gewoon filter. Allebei maar geplaatst.
-2 Nieuwe stabilisatorstangetjes aan de voorkant vernieuwd, 1 begon wat speling te vertonen, wat ook al licht hoorbaar was.
-Na een keer koelwaterniveau alarm en dus bijvullen het systeem eens onder druk gezet. Hieruit kwam dat er een klein lekje zat op 1 van de slangetjes naar de oliekoeler op het carter. Beide slangetjes maar vervangen.
-Remblokjes even los gehad, de zijkanten ervan opgeschuurd, evenals het raakvlak van de blokjes met de behuizing. Ook een dun laagje molycote aan de zijkanten van de blokjes gesmeerd, zodat de blokjes niet vast kunnen komen zitten door bijvoorbeeld pekel en andere troep.

Kortom, goed bezig geweest... :D
Toetje
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 16:39  ·  #985
Quote door yannickdv

Quote door Toetje

Volgende op het lijstje:
Uitlijnen en balanceren

Sensoren en camera? Niet een beetje dubbelop? Als je gewoon een goede camera neemt heb je afstand lijnen en je kunt het heel makkelijk inschatten. Scheelt weer een hoop draden leggen, dingen in je dashboard maken, gaten in je bumper, sensoren spuiten etc...

O ja, weet ik veel. Jullie zijn de techneuten hier O-) :D . Camera dan want dat is natuurlijk veel cooler dan zonder beeld :P.

Heb ook nog bedacht dat ik tzt schermpjes wil om dvd's te kijken. Probleem is alleen dat wij een achterwaartse stoel voor de kleine hebben, dus dat moet dan een zijn die ik om de hoofdsteun van de achterbank kan doen. Maar heb al gezien dat dat mogelijk is.

Onze toet wordt een rijdend multimediabeest :love:
ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 16:49  ·  #986
Quote door Toetje

Zou je dat nou echt wel doen :o Volgens mij heb je een originele dubbeldin SC 805 in je Volvo en daar is echt helemaal niets mis mee. Die had ik ook in mijn 850 en voldeed prima, geeft ook een goed geluid. Die cassete is idd uit de mode maar dat is inherent aan de leeftijd van je Volvo. Maar je hebt hierbij toch ook een CD speler. Ik zou eerder investeren in een TomTom of i.d.

Daarbij: levensgevaarlijk! Een navigatiescherm hoort boven op het dashboard en niet in de middenconsole, moet je telkens naar beneden kijken :sick: o.O
Petrus64

Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 17:12  ·  #987
Automaat flush en chiptuning....... oh WOW :D :D :D :D :D
Toetje
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 17:14  ·  #988
Quote door ProVolvo

Quote door Toetje

Zou je dat nou echt wel doen :o Volgens mij heb je een originele dubbeldin SC 805 in je Volvo en daar is echt helemaal niets mis mee. Die had ik ook in mijn 850 en voldeed prima, geeft ook een goed geluid. Die cassete is idd uit de mode maar dat is inherent aan de leeftijd van je Volvo. Maar je hebt hierbij toch ook een CD speler. Ik zou eerder investeren in een TomTom of i.d.

Daarbij: levensgevaarlijk! Een navigatiescherm hoort boven op het dashboard en niet in de middenconsole, moet je telkens naar beneden kijken :sick: o.O

Wat nav betreft heb je wellicht een punt. Moeite om even over na td denken.

Wat betreft de radio. Nee daar kan ik echt niet mee leven. Ik ben van de usb en smartphone aansluiten. Dit irriteert me nu al haha.
ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 17:22  ·  #989
Quote door Toetje

[Wat nav betreft heb je wellicht een punt. Moeite om even over na td denken.

Wat betreft de radio. Nee daar kan ik echt niet mee leven. Ik ben van de usb en smartphone aansluiten. Dit irriteert me nu al haha.

Kun je daar geen GROM of i.d. op aansluiten. Zelf ben ik daar niet me bezig en ook helemaal niet in thuis, maar hier op het forum struikel je over de mensen die er genoeg vanaf weten.

Nou mensen, geef Toet maar eens een hint.
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 10.01.2014 - 17:58  ·  #990
Klinkt goed Toet, fijn dat je kunt rijden, en leuke upgrades!

Selected quotes for multi-quoting:   0