Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

Toetje
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan?

· 
Posted: 12.01.2014 - 04:32  ·  #1006
Quote door yannickdv

Quote door Waltersan

T was hier 'wat heb je vandaag MET je volvo gedaan'

Daar moet eigenlijk een nieuw draadje voor komen he :D

Dat wilde ik nog opperen vandaag. Hoef ik ook niet iedereen aan het schrikken te maken met een evt nieuwe radio :D. En ik heb ook neg eens iets te vertellen ipv 'heb ik laten doen' haha

@provolvo: om eerlijk te zijn vind ik het geluid niet bar geweldig en ik ben toch een behoorlijke muziekliefhebber. Zal het mijn lieve man ook eens vragen. Die is van origine muziekleraar, zanger en in het verleden geluidstechnicus. Als iemand er de juiste oren voor heeft is hij het. Kom ik op terug.
ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

· 
Posted: 12.01.2014 - 13:27  ·  #1007
Quote door Toetje

@provolvo: om eerlijk te zijn vind ik het geluid niet bar geweldig en ik ben toch een behoorlijke muziekliefhebber. Zal het mijn lieve man ook eens vragen. Die is van origine muziekleraar, zanger en in het verleden geluidstechnicus. Als iemand er de juiste oren voor heeft is hij het. Kom ik op terug.

Zijn je speakers nog wel goed, zijn er voldoende speakers ingebouwd. En wat voor speakers zitten er in.
Standaard werden deze auto's met 2 speakers geleverd, één in ieder voorportier, en dat klinkt eerlijk gezegd erg "Volvo-onwaardig".

Ik heb gezien dat je de SC 805 radio / CD in je wagen hebt. Die heeft een eigen versterker dus ik vermoed dat er geen extra versterker in je wagen zit: m.a.w. je kunt je radio dus vervangen door een aftermarket toestel :sick:
...

Subject:

· 
Posted: 12.01.2014 - 15:51  ·  #1008
vandaag effe het winterrubber op de n gegooid,het ziet er niet uit :'( :'( maarja geen grip met slecht weer is ook niks. :D

oja...en die rot kerstverlichting een een keer van de garage gehaald...werdt ook een beetje tijd geloof ik :whistle: :whistle:
Toetje
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 12.01.2014 - 16:26  ·  #1009
Quote door ProVolvo

Quote door Toetje

Zijn je speakers nog wel goed, zijn er voldoende speakers ingebouwd. En wat voor speakers zitten er in.
Standaard werden deze auto's met 2 speakers geleverd, één in ieder voorportier, en dat klinkt eerlijk gezegd erg "Volvo-onwaardig".

Ik heb gezien dat je de SC 805 radio / CD in je wagen hebt. Die heeft een eigen versterker dus ik vermoed dat er geen extra versterker in je wagen zit: m.a.w. je kunt je radio dus vervangen door een aftermarket toestel :sick:

Dat gaan we binnenkort even uitzoeken. We hebben hier een kennis wonen die verstand heeft van die dingen, die checkt dan meteen even speakers en de hele reutemeteut. Want kan natuurlijk heel goed zijn dat het 'm in de speakers zit.

Radio slaat ook steeds een seconde over. Heel irritant. gaat wel weer verder daarna maar het is wel erg ergerlijk.

Ik weet dat we uitzonderlijk zijn maar we ergeren ons duidelijk beiden aan de looks van deze radio. Voorlopig zit ie nog even, lang leve de lege bankrekening :lol: Maar er komt een moment...

Wel heb ik eens even geprobeerd voor te stellen hoe dat zit met navigatie op die plek en daarin heb je volkomen gelijk. Die gaat er dus niet komen op die plek. Dat is gewoon te gevaarlijk.

Zal zo eens even kijken of er twee of vier speakers in zitten. Nog niet gecheckt of er achter ook speakers zitten.
tienklepper
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 48
Homepage: linkedin.com/in/ju…
Subject:

· 
Posted: 12.01.2014 - 17:11  ·  #1010
Quote door knip s70

oja...en die rot kerstverlichting een een keer van de garage gehaald...werdt ook een beetje tijd geloof ik :whistle: :whistle:

Hoezo, zat ie in de weg dan, die verlichting!? :whistle: :lol:
Toetje
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 12.01.2014 - 17:25  ·  #1011
Oh, realiseer me dat ik hier ook nog de kerstspulletjes heb staan :O. Geen boom want die overleeft toch niet met kat en kind lol.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 12.01.2014 - 19:52  ·  #1012
@knip s70,

Wordt het niet eens tijd dat je de blauwe eens gaat boene, i.p.v. de groene ? :D
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:00  ·  #1013
Pap is vanavond op de brug bezig met het vervangen van de spoorstang (linksvoor dacht ik). Laten uitlijnen, en dan weer te koop zetten met nieuwe APK!
...

Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:06  ·  #1014
Ben benieuwd en hoop dat je hem snel weg krijgt en de R er dan nog staat...
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:07  ·  #1015
Tsja, inderdaad. Maar pap begint nu een beetje te twijfelen :'(

Vond de R toch wel erg lawaaiig en hard geveerd..
...

Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:30  ·  #1016
Ik denk dat ie spijt krijgt als hij hem gaat laten staan. Lawaai is wat aan te doen. Originele uitlaatsysteem erop!
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:36  ·  #1017
En de vering etc.? Dan ga je weer investeren...
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:37  ·  #1018
Zit er geen comfort stand op ?
...

Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:45  ·  #1019
Vering went heel snel! Is een heerlijke configuratie zo. ;)
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.01.2014 - 20:50  ·  #1020
Nee, valt niet in te stellen. Nou Tris, deze was wel weg hard hoor! Net alsof de veren vastgevroren waren ofzo.. we hadden anders verwacht...

Selected quotes for multi-quoting:   0