Ik heb niks aan de S60 gedaan, maar de dealer heeft er genoeg aan gedaan. Staat voor een gasklephuis (ETM) daar voor vervanging, waarna het stationair toerental niet goed bereikt werd. Er is niets aan foutcodes uit te lezen, dus is deze week de auto verder helemaal gecheckt. Blijkt bij 195.000 km bij de vervanging van de distributieriem (niet door deze dealer gedaan, auto was toen nog niet van mij) 1 van de nokkenassen een tandje verkeerd te zijn gezet. Gaat morgen goed gezet worden. of dat iets met het stationaire toerental van doen heeft, weet ik niet, garage ook niet, maar het is niet goed en dus verbeterd.
Inmiddels ben ik al aardig gewend aan een Volvo V40 met alle toeters en bellen, die op de optieslijst staan. Alleen die sticker had wat kleiner gemogen.
Ben benieuwd naar de uitkomst Folke! Overigens... Ben je niet bang dat je de V40 uiteindelijk gaat missen? Zoals je hem omschrijft is het echt een vette bak!
Tristan, er is maar een echte auto en dat is MIJN auto!
Overigens vernam ik vandaag via facebook, dat een soortgelijke auto van de vestiging van Bluekens in Breda is ontvreemd. Bij het contact met de receptionist vandaag werd me verteld dat door een individu, een gestolen Volvo met fake-kentekenplaten aangeboden werd ter reparatie en hij een soortgelijke V40 als leenauto meekreeg. De auto is als gestolen nu gemeld en ik werd als eerste aangehouden door de politie omdat deze auto aan het signalement voldeed!
Je rijdt in een auto, die soortgelijk is aan een auto, die 8 km verderop op 15 januari als gestolen is gemeld. Ik rij met opzichtige stickers op een soortgelijke V40 rond, dus de kans dat de politie mij aanhoud ter controle is allerminst overbodig. OK, kenteken klopte niet, maar dat deed het kenteken van de Volvo ook niet die nu als "onderpand" bij Bluekens in Breda staat!
Ik hoop alleen niet dat iedere politieman in Nederland zo actief is, want ik moet morgen naar Amsterdam, Haarlem en Zaandam met deze leenauto en dan kan ik wel brood meenemen.
Folke weet wie het zegt heh Hans! Beter ik dan de dokter! Nee maar serieus... Is wel even schrikken lijkt me inderdaad. Maar je mag morgen wel weer een lekker stukje karren met de T3! Da's dan wel weer tof!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39901 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik hoop alleen niet dat iedere politieman in Nederland zo actief is, want ik moet morgen naar Amsterdam, Haarlem en Zaandam met deze leenauto en dan kan ik wel brood meenemen.