Vandaag maar eens het interieurfilter vervangen. Man Man, je moet je in een atletische pornografiche houding wikkelen wil je de achterste 2 schroeven eruit zien te krijgen.
Of zal het toch aan het ( welvaren ) bourgondisch buikje liggen ?
Tristan, het is een leuke auto, maar ik ga liever met mijn eigen S60. Ik heb het niet zo op een auto met een display, wat steeds zegt wat ik moet doen, of ik moet overschakelen en zo. Je zou er eens mee moeten rijden, om te ervaren, dat je jezelf meer een door een computer geleide klojo voelt in plaats van een chauffeur. Een auto die vindt, dat voor het stoplicht alles wel uit kan behalve de airco en bij een trap op de koppeling de motor weer mee mag doen. Een auto, die begint te schreeuwen als ik te dicht bij de buurvrouw rij! Ik ben nog uit de tijd, dat je een auto kocht en er een kachel (van Smith) in kon bestellen; dat je voor de winter een van de bladen van je koelvin afhaalde en een kettingbediende hoes moest bedienen omdat je auto anders niet op temperatuur kwam. En dan nu dit? Nee, doe mij maar een gewone S60, heb ik nog een beetje idee van chauffeur te zijn!
Hier ben ik het inderdaad wel met je eens Folke. En ja je eigen auto voel je je toch lekkerder in. Hoewel, als je blijft aandringen, ik best eens een rondje wil sturen hoor! Gewoon om te zien hoe het voelt!
Om je uit de brand te helpen bied ik je morgen een ruil aan. Dan kan je met mijn V70 je rit maken en zorg ik dat ik uit handen van de politie in de omgeving Oosterhout blijf. ik wil wel even in die nieuwe auto sturen.
Vanaf 0800 Kruidenlaan, Effent.
Lupo Roffel, vind je aanbod erg charmant, maar wilde toch de rit maar met de V40 gaan ondernemen. Kom ik onderweg problemen tegen, die niet meer op te lossen zijn met al die electronica aan boord, zal ik daar melding van maken en misschien toch dat aanbod van goedkoop reizen met de trein voor "ouwe grieplen"" van de NS eens gaan overwegen. Tot die tijd blijf ik "Blij dat ik rij!
Vandaag een kleine beurt voor de v70 2.5d. Nieuwe olie, wat slangetjes vervangen en nieuwe stuurbekrachtingsvloeistof omdat de insturing nogal kraakt bij een warme motor. Monteur zag dat het stuurbekrachtigingsvloeistofreservoir stuk is. moet dus vervangen worden. Kost bij de Volvo 44 euro, dus dat moet binnenkort nog.
Grote wasbeurt gedaan, was nodig, en remlicht in de spoiler maar eens onder handen genomen. Die knipperde met draaiende motor, en met motor uit niet. Na beetje knutselen werkt het weer goed.
Ook het leer van de halfleren stoelen ingevet. Ik vraag me nog steeds af of het wel echt leer is, normaal trekt het vet zo het leer in, maar nu lag het er na 3 uur nog bovenop....
Weet dat de zijkanten bijna altijd nep is
Ben pas een week eigenaar van een V70 maar heb van de week....leer ingevet, ramen zijn getint, xenon gemonteerd met warning canceller en daarbij gratis en voor niks de melding gekregen, dat mijn dimlicht kapot is. Morgen maar eens de shunt stunt gaan proberen. Verder van de week de Grom en de kunststof raamwindschermen monteren, tevens staat de Volvo sinds vrijdag op winterbanden