vandaag het pook mechanisme van mijn T4 (hand sch.) vervangen .
deze was eerder deze week kapot gegaan tijdens ( verkeerd) vervangen van de pook knop .
mooie nieuwe knop , extra werk erbij ,lekker .
gisteren een nieuwe gehaald bij deine en uden ( +in spare ivm de afstand) , vandaag heerlijk de tunnel gedemonteerd en doet mechanisme vervangen .
alles weer op de goede plek en vast , alsnog de knop netjes als afwerking .
ik heb dus voor de lief hebber een extra schakel mechanisme in de schuur geschikt voor alle hand geschakelde MMT6 versnellingsbak bakken .
ook nog 2x een pookknop met hoes zwart , 1 redelijk mooi en de ander iets minder maar door de kleur zwart kan het nog best wel even .
grt johan [img][/img]
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
De tellerbak terug in mijn 340 gemonteerd. Deze liep niet meer en heb ik donderdag middag naar Frans Erich van ETS opgestuurd. Vrijdag begin middag was hij aangekomen en is einde middag nog weer op de post gedaan. Een ontzettend kundige man en een hele goede en vooral snelle service. Dit is de 2e keer dat ik wat bij hem laat reviseren en enkel lof. Ook niet te beroerd om wat uit te leggen via de mail.
Vandaag maar ff de twee oude gasveren van de motorkap vervangen door twee nieuwe. Klusje van niks maar nu krijg ik tenminste de motorkap niet meer in m'n nek!
Vacuumslangen van de turbo vervangen; denk niet dat het merkbaar verschil gaat maken, twee slangen begonnen al aardig te poeieren maar het was wel allemaal wel nog (net) luchtdicht.
Oh ja: ik ga zo meteen de voorruit eens goed poetsen en dan met Rain-X behandelen. Helaas regent het voorlopig even niet dus het resultaat moet ik nog even op wachten...
Vandaag een andere complete spiegel aan de bestuurderskant van de S80 gemonteerd omdat iemand er een tijdje terug tegenaan was gereden en het hele binnenwerk losgebroken was. Klusje van niks want na 15 minuten alweer klaar ..... deze week aan de S70 de reactiestangen en de draagarmen vervangen want die liggen al een paar weken in de schuur te wachten op acceptabele weersomstandigheden.
De zachte laag op de deurgrepen was aan het afpellen en plakkerig geworden.
Gelukkig zat eronder een bijna identieke, maar harde, kunststof. Na het wegkrabben van de zachte laag met een plastic schraper, hard wrijven met een natte doek en behandelen met zwarte turtle wax ziet (en voelt) het er terug goed uit!
Gelukkig zat eronder een bijna identieke, maar harde, kunststof. Na het wegkrabben van de zachte laag met een plastic schraper, hard wrijven met een natte doek en behandelen met zwarte turtle wax ziet (en voelt) het er terug goed uit!
Da's dan toch even heel mooi gelukt! Ik ga eens even kijken of dat bij mij ook kan want die deurgrepen van mij zien er nu niet uit. Bij mij zijn ze alleen niet zwart maar Oak.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Ziet er weer super uit! Ik heb laatst een paar mooie handgrepen gescoord bij Rima. Nog origineeel in de softlak en onbeschadigd. Kwamen uit een schade auto met zeer weinig km's.