Vandaag onderste motorsteun (baksteun) vervangen met een nieuw exemplaar van Lemfoerder.
De twee moeren zaten moervast(!) , alle kracht op de sleutel gegeven, met luid gekraak/gepiep losgekregen, er zitten kunstof/nylon ringen op de moeren.
Bouten en moeren weer hergebruikt.
Het hakerige schakelen in lage versnellingen (handbak) is nu weg, schakelt nu strak.
Ook metalen gekloenk bij wegrijden verdwenen en betere wegligging!
Nu wel meer resonantie in de cabine bij stationair.
De twee moeren zaten moervast(!) , alle kracht op de sleutel gegeven, met luid gekraak/gepiep losgekregen, er zitten kunstof/nylon ringen op de moeren.
Bouten en moeren weer hergebruikt.
Het hakerige schakelen in lage versnellingen (handbak) is nu weg, schakelt nu strak.
Ook metalen gekloenk bij wegrijden verdwenen en betere wegligging!
Nu wel meer resonantie in de cabine bij stationair.