Vandaag een productief dagje!
Heb nu weer een V70 en gezien deze tijdelijk is (tot mijn echte weer klaar is) wil ik hem a) wel goed hebben maar b) niet veel aan uitgeven
Zo'n dikke week geleden gekocht, uitlaat (einddemper) eronder weg met een stuk van de middenpijp en de rechter aandrijfas maakte rijden én de vullingen in je kiezen houden tegelijkertijd echt onmogelijk. Daarbij nog eens de temperatuur die niet/amper omhoog kwam en de LPG installatie die ingeregeld stond op overschakelen bij 50 graden: dat was dus 30 km rijden voordat het ging gebeuren.......
Asje op de sloop gevonden, 5 tientjes: vullingen blijven weer zitten! Twintig minuten werk want ik heb een brug ter beschikking, wel zo lekker.
Dashboardlampjes vervangen.
Thermostaat vervangen; binnen twee kilometer bij 0 graden buiten op 90 graden en LPG installatie ingeregeld op 25 graden overschakelen: nu twee blokken verder en hij schakelt over. (Mocht hij dan in gaan houden, zet ik hem op 30
)
Koplampen afgesteld, zat ook een lamp niet goed en ik zag best veel seinen.
Toen vond ik nog een uitlaat: midden en einddemper, voor 4 tientjes! Kleine patch nodig: las er wel een stukje overheen
Die komt woensdag binnen, maar het voelt wel lekker: best weinig geld.
Al met al zo'n 120 euro en wat vieze handen verder, maar als je zonder trillen naar huis kan rijden en je vooruitzicht op een -straks- stillere auto, terwijl je in je warme auto zit......onbetaalbaar en geeft wel genoegdoening.
Vergeet nog de helft: stond toch binnen: gelijk maar een aircoservice gedaan, was vrij leeg maar niet lek.
Ik moet maar een staatslot gaan kopen denk ik